اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

البرز

قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

تأکید قرآن به کار و تعاون بی‌مثال است

قائم‌مقام وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: قرآن تنها کتاب آسمانی است که در آن، بیش‌ازاندازه به مفاهیم مربوط به کار و تعاون اشاره‌شده است.

تأکید قرآن به کار و تعاون بی‌مثال است

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری فارس البرز در کرج، ابوالحسن فیروزآبادی امروز در آیین افتتاحیه مسابقات قرآنی کشور که به میزبانی استان البرز در مکان تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای برگزار شد، گفت: قرآن، نوری است که باید برای رسیدن به هدف تعالی انسان به درک آن برسیم؛ خادمان، قاریان و متفکران در این کتاب سعادتمند خواهند شد.

وی افزود: کتاب آسمانی قرآن بسیار به امر کار و تعاون اشاره داشته است؛ هیچ‌یک از چهارکتاب الهی دیگر به این میزان به کار و قرآن اشاره نشده است.

این مسئول بیان داشت: مؤمنان افرادی هستند که کار شایسته انجام می‌دهند؛ این افراد به فرامین و دستورات الهی توجه داشته و در این زمینه اقدام کرده‌اند.

قائم‌مقام وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی یادآور شد:  به نظر می‌رسد علت وجود مشکلات فراوان در سطح جوامع مختلف عدم انجام کار شایسته است.

فیروزآبادی با تأکید بر اینکه کار صالح از ایمان جدا شده است، اظهار داشت: این موضوع نیز به انجام کار شایسته ضربه خواهد زد؛ افرادی که می‌توانند به‌درستی فرامین قرآن را اجرا کنند به حیات طیبه خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه غربی‌ها از حیات طیبه چیزی نمی‌دانند، تصریح کرد: این افراد با دید مهندسی به وقایع نگاه می‌کنند، همه ما می‌دانیم عمل شایسته بر اثر تلاش افراد است که به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام/3393

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول