اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

فرمانده انتظامی گلوگاه خبر داد

اخاذی از دختران در شبکه‌های مجازی به بهانه ازدواج/دستگیری متهم در یکی از روستاهای گلوگاه

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: شخصی که در شبکه‌های اجتماعی موبایلی به بهانه ازدواج از دختران جوان اخاذی کرده بود، دستگیر شده است.

اخاذی از دختران در شبکه‌های مجازی به بهانه ازدواج/دستگیری متهم در یکی از روستاهای گلوگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گلوگاه به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران،سرهنگ شعبان محمدپور‌خلیلی اظهار کرد: در پی شکایت یک دختران جوان مبنی بر این که فردی به بهانه ازدواج از طریق شبکه‌های  مجازی به اغفال و اخاذی وی پرداخته، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی شکایت، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و تحت بازجویی‌های فنی و پلیسی قرار گرفت،ماموران کلانتری مرکزی شهرستان متوجه شدند که این اخاذی فقط مربوط به شاکی نبوده و دختران زیادی فریب خورده ‌ند.

 محمدپور بیان کرد: متهم که اهل یکی از روستاهای شهرستان گلوگاه است، نه تنها به دختران در داخل کشور بلکه به اخاذی دخترانی که در خارج از کشور ساکن هستند، پرداخته است.

فرمانده انتظامی گلوگاه به کاربران فضای مجازی هشدار داد؛ به هیچ عنوان اطلاعات شخصی و و خانوادگی خود را در شبکه ‌های اجتماعی قرار ندهند چرا که ممکن است افراد غریبه از اطلاعات آنها سوء استفاده و به نفع خود سودجویی کنند.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول