اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

نکته‌ای که فاش شد

گواردیولا به خاطر عدم تسلط کافی به انگلیسی، مربی منچستریونایتد نشد!

خالق تیکی‌تاکا به علت عدم تسلط به زبان انگلیسی شانس جانشینی سرآلکس فرگوسن را پیدانکرد.

گواردیولا به خاطر عدم تسلط کافی به انگلیسی، مربی منچستریونایتد نشد!

به گزارش خبرگزاری فارس، پیکار امروز دو تیم همشهری یعنی منچستریونایتد و منچسترسیتی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس،بحث‌های زیادی را پیش کشیده است.

از جمله این موضوع که پپ گواردیولا می‌توانست بعد از دوران حضور در بارسلونا، به جای رفتن به بایرن مونیخ آلمان،‌راهی منچستریونایتد شود و جای سرآلکس فرگوسن را بگیرد.

نه این که بعد از چند سال اکنون سکان هدایت تیم رقیب و همشهری یعنی سیتیزن‌ها را در دست داشته باشد.

در این ارتباط یکی از رسانه‌های انگلیس نقطه نظرات مربی اسپانیایی آبی‌های آسمانی را برای نرفتن به اولدترافورد جویا شده که پپ چنین گفته است:در سال ۲۰۱۲ من و سرآلکس فرگوسن با هم دیداری داشتیم.او می‌خواست نظرم را در مورد جانشینی خود در یونایتد بپرسد. متوجه شود که آیا برای هدایت من‌یونایتد علاقمند هستم یا خیر.من هم نظرم مثبت خود را گفتم.

 

اما در آن زمان مشخص نشد چرا پپ با وجود علاقه به کار نزد شیاطین سرخ، به من‌یونایتد نرفته است.

پپ افزود:زبان انگلیسی من در آن موقع خیلی خوب نبود. شاید یکسری حرف‌های‌ سرآلکس را متوجه نشدم و نفهمیدم او از من چه می‌خواهد.ما در رستورانی درجه یک برای صرف شام دیدار کردیم.من فقط متوجه شدم که او به من برای کار در اولدترافورد پیشنهادداد.

وقتی خالق تیکی‌تاکا به درستی متوجه منظور مربی وقت یونایتد‌ها نشد،‌ در نتیجه تصمیم گرفت مسئولیت بایرن مونیخ آلمان را برعهده گیرد.

گواردیولا افزود:خیلی چیزها از آن جلسه را به یادندارم.ما در مورد زندگی،‌فوتبال و لیگ برتر صحبت کردیم.در این موارد هنوز به خاطر دارم چه گفتیم.اما متوجه نشدم که واقعا یونایتد مرا می خواهد یا نه.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول