اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

مدیرکل کمیته امداد کردستان خبر داد

سرکشی و بررسی مشکلات 5400 خانواده نیازمند در کردستان

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: در راستای گرامیداشت 5400 شهید استان کردستان، از 5 هزار و 400 خانوار نیازمند استان سرکشی می شود.

سرکشی و بررسی مشکلات 5400 خانواده نیازمند در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدرسول شیخی‌زاده شامگاه سه‌شنبه در دومین جلسه کمیته خدمات‌رسانی کنگره 5400 شهید استان کردستان که در سالن جلسات کمیته امداد استان برگزار شد، اظهار کرد: کمیته خدمات‌رسانی یکی از کمیته‌های زیرمجموعه ستاد کنگره 5400 شهید استان کردستان است که با مسوولیت کمیته امداد و عضویت دستگاه‌های حوزه خدمات‌رسانی تشکیل و فعالیت می‌کنند.

به گفته وی، در قالب این کمیته، با سرکشی از خانواده‌های نیازمند استان، مشکلات و مسائل آنها با حضور روسای دستگاه‌های مختلف و خیرین بررسی و در راستای رفع آنها تلاش می‌شود.

شیخی‌زاده گفت: این کمیته در همه شهرستان‌ها با مسوولیت کمیته امداد و عضویت ادارات مختلف تشکیل شده است، که هدف آن، فرهنگ‌سازی و گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و یادآوری رشادتهایی است که موجب تامین و برقراری امنیت جامعه شده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان افزود: چون نیت در راستای ترویج یک فرهنگ مقدس است به کمیت‌ها توجه نمی‌کنم ولی امیدواریم با مشارکت همه دستگاه‌های عضو کمیته بتوانیم به نتایج بهتری دست یابیم..

مدیرکل کمیته امداد کردستان اظهار کرد: تهیه کارت‌هایی از زندگی نامه و وصیت‌های شهدا در دستور کار کمیته امداد قرار خواهد گرفت.

شیخی‌زاده از ارزیابی عملکرد کمیته امداد شهرستان‌ها در راستای برگزاری جلسه کمیته خدمات رسانی کنگره خبر داد و گفت: این کار با هدف ایجاد تلاش و انگیزه بیشتر در راستای پرداختن به موضوع مهم کنگره 5400 شهید خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این ارزیابی‌ها تنها به مسائل مادی توجه نمی‌شود و هر کار و قدمی که از سوی دستگاه‌های عضو کمیته خدمات‌رسانی در راستای برگزاری این کنگره انجام شود در ارزیابی‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: واحدهای مسکن مددجویی همزمان با دهه فجر در استان کردستان افتتاح می‌شود که بخشی از آنها با نام شهدا و در قالب کنگره 5400 شهید استان صورت می‌گیرد.

شیخی‌زاده خواستار حضور نمایندگان ثابت ادارت عضو در جلسات کمیته خدمات‌رسانی شد و اظهار کرد: این کار موجب می‌شود که افراد با اطلاعات بهتری در جلسات شرکت کنند و در نتیجه در بحث تصمیم‌گیری‌ها نیز با مشکل مواجه نخواهیم بود.

وی در زمینه سرکشی از خانواده‌های نیازمند نیز اذعان کرد: یکی از روش‌ها در این راستای تعیین سهم هر یک از شهرستان‌ها است، اما آنچه بسیار ارزشمند است حضور همین اعضای ثابت در شهرستان‌ها برای سرکشی از خانواده نیازمند در سطح استان است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد کردستان، حضور مسوولین دستگاه‌های عضو این کمیته در سرکشی از خانوارهای نیازمند، موجب دلگرمی آنان می‌شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول