اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاضی‌پور:

قانون هدفمندسازی یارانه‌ها ناقص اجرا می‌شود/ اهداف طرح تحقق نیافت

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: قانون هدفمندسازی یارانه‌ها ناقص اجرا می‌شود به همین دلیل اهداف مورد نظر از اجرای آن تحقق نیافت.

قانون هدفمندسازی یارانه‌ها ناقص اجرا می‌شود/ اهداف طرح تحقق نیافت

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: قانون هدفمندسازی یارانه‌ها تاکنون ناقص اجرا شده است، به همین دلیل اهداف مورد نظر از اجرای آن تحقق پیدا نمی‌کند.

وی بیان کرد: طبق قانون در لایحه بودجه امسال مقرر شده بود که دولت بودجه را در اختیار مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام قرار دهد تا به این وسیله خانواده‌های نیازمند کمکی دریافت کنند ولی چنین نشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اینکه در سال نخست اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها مقرر شده بود که 30 درصد منابع این قانون به بخش صنعت تخصیص پیدا کند اما این موضوع تحقق پیدا نکرد، گفت: باید درآمدهای مورد اشاره در اختیار بانک کشاورزی همچنین صنعت و معدن قرار گیرد تا به کشاورزان، ساکنان مناطق روستایی و فعالان صنعتی پرداخت شده و به این ترتیب اشتغال ایجاد شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون کارگاه‌های زیادی به دلیل نبود سرمایه در گردش تعطیل شده‌اند، خاطرنشان کرد: اگر این منابع در اختیار بانک‌ها قرار می‌گرفت در طی این سال‌ها صدها شغل پایدار برای جوانان ایجاد می‌شد.

انتهای پیام/ی/2346

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول