اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

عضو هیأت علمی جامعه الزهرا(س):

ابعاد زندگانی حضرت معصومه(س) با ابزار هنر و رسانه بیان شود

عضو هیأت علمی جامعه الزهرا(س) خواستار تلاش هدفمند در زمینه معرفی و تبیین ابعاد زندگی حضرت معصومه(س) از طریق ابزار هنر و رسانه به جامعه، به خصوص دختران جوان شد.

ابعاد زندگانی حضرت معصومه(س) با ابزار هنر و رسانه بیان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، طیبه توکلی ضمن گرامیداشت بیست‌وسوم ربیع‌الأول، سالروز ورود کریمه اهل‌بیت(س) به شهر مقدس، ابراز کرد: حضرت معصومه(س) بدون تردید بهترین الگو برای دختران جوان به شمار می‌روند که باید گفتار و سیره نورانی ایشان از منابع تاریخی محدودی که داریم استخراج شده و به زبان روز به جامعه عرضه شود.

وی افزود: باید در این راستا از همه ظرفیت‌های ممکن به خصوص از طریق ابزارهای هنری و رسانه ای مثل ساخت فیلم و سریال، مقاله و کتاب و دیگر روش‌های تاثیرگذار استفاده کرد و به خصوص از ظرفیت عظیم فضای‌مجازی و شبکه‌های اجتماعی در این باره غافل نشد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه حضرت فاطمه معصومه(س) از حیث معنوی و علمی و فضایل اخلاقی در مرتبه بسیار والایی قرار داشته‌اند، گفت: به گفته علما و بزرگان ما، یکی از دلایلی که به ایشان کریمه اهل‌بیت(ع) گفته می‌شود این است که در حقیقت از ناحیه پروردگار، کرامتی ذاتی به ایشان عنایت شده بود و نامیدن این بزرگوار به عنوان بانوی کرامت، دارای اهمیت و معنای ویژه ای است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در روزگار کنونی ضرورت دارد، این که به دور از کارهای صرفاً شعاری و کم‌ اثر، ابعاد زندگی و شاخصه‌های رفتاری و اخلاقی حضرت فاطمه معصومه(س) به آحاد مردم، به خصوص دختران جوان، معرفی شود و قطعاً این امر، دارای  آثار و برکات بی‌شماری در مسیر اصلاح و تحول در جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول