اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«فرشته نگهبان» روی صحنه می‌رود

نمایش «فرشته نگهبان» نوشته واسلاو هاول به کارگردانی صادق وفایی در فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود.

«فرشته نگهبان» روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس، نمایش «فرشته نگهبان» نوشته واسلاو هاول توسط گروه نمایشی مانا، با کارگردانی صادق وفایی دی ماه امسال در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود.

«فرشته نگهبان» یکی از نمایشنامه‌های تک پرده‌ای واسلاو هاول نمایشنامه نویس و رئیس جمهور فقید جمهوری چک است که در آن به اوضاع و شرایط سیاسی اجتماعی این کشور پس از بهار پراگ پرداخته می شود. این نمایشنامه توسط رضا میرچی مترجم ایرانی مقیم پراگ ترجمه شده و در قالب یکی از نمایشنامه های کتاب «اعتراض» به چاپ رسیده است.

صادق وفایی پیش از «فرشته نگهبان»، نمایشنامه «شرفیابی» را از واسلاو هاول روی صحنه برده و علاوه بر نمایشنامه خوانی «فرشته نگهبان» در دو نوبت، خوانش نمایشنامه «در کار رفتن» را نیز از این نویسنده در کارنامه دارد. «تعلیق در اعماق آتلانتیک» دیگر اثری است که این کارگردان جوان تئاتر روی صحنه برده است.

نمایش «فرشته نگهبان» حاصل تلاش جمعی از دانشجویان تئاتر دانشگاه هنر تهران بوده و برخی از مراحل آماده سازی و تمرین آن با نظارت و راهنمایی حسین فرخی پیش رفته است.

عباس خادم، علیرضا گیلوری، بهمن وخشور و صادق وفایی بازیگران این نمایش هستند. اجرای دکور و پوستر این نمایش توسط میلاد ابراهیمی و بهمن وخشور انجام می شود.

گروه نمایشی مانا این روزها مشغول برگزاری جلسات پایانی تمرین های «فرشته نگهبان» هستند. این نمایش طی یک بازه 15 شبه در دی ماه سال جاری، در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران اجرا می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول