اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش:

محل برگزاری نمایشگاه کتاب تعیین تکلیف شود

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه مصلی نیز پیشنهادی برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب داشته است، بهتر است شهرداری هرچه سریع‌تر محل برگزاری این نمایشگاه را تعیین‌تکلیف کند.

محل برگزاری نمایشگاه کتاب تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، احمد مسجد جامعی در تذکرات پیش از دستور سی‌امین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش درباره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در اردیبهشت سال آینده اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه مهم‌ترین واقعه فرهنگی شهر ما است و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب با نام تهران پیوند خورده است.

وی با اشاره به اینکه محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در حالت بلاتکلیفی با شهرداری قرار دارد، گفت: سال آینده سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار می‌شود و تمامی بزرگان در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و مهم‌ترین اتفاق فرهنگی کشور است.

مسجد جامعی درخواست کرد شهرداری برگزاری این نمایشگاه را از بلاتکلیفی خارج کند، چراکه نمایشگاه بین‌المللی مصلی نیز پیشنهاد داده است که نمایشگاه کتاب در این محل برگزار شود.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش افزود: سه ماه بیشتر برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب وقت نداریم و اضطراب و نگرانی در گروه‌های مختلف فرهنگی جامعه برای برگزاری این نمایشگاه وجود دارد.

وی در ادامه افزود: از تبلیغات شهری که آیین ایرانی شب یلدا را به‌خوبی نمایش داده‌اند تشکر می‌کنم و یک فضای بانشاط ایجاد کرده‌اند و از طنز هم به‌خوبی استفاده شده است.

در ادامه محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش درباره برگزاری نمایشگاه کتاب اظهار داشت: به همراه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا از نمایشگاه بین‌المللی کتاب بازدید کنیم و در این خصوص مذاکراتی هم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد نیز مواردی را در خصوص نمایشگاه شهر آفتاب اعلام کرده است که اگر این مشکلات حل نشود، امکان برگزاری نمایشگاه کتاب را در نمایشگاه شهر آفتاب نخواهیم داشت.

هاشمی گفت: می‌توانیم در شورا نیز طرح الزامی برای شهرداری تهران در خصوص نمایشگاه بین‌المللی کتاب داشته باشیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول