اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

سرپرست دانشگاه فرهنگیان ری:

احیای پژوهش و فناوری در همگامی با موازین اسلامی امکان‌پذیر است

سرپرست دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مفتح ری گفت: احیای پژوهش و فناوری فقط در همگام‌ شدن با موازین اسلامی برای دانشجویان امکان‌پذیر است.

احیای پژوهش و فناوری در همگامی با موازین اسلامی امکان‌پذیر است

مهران بیغمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان تهران در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید مفتح، ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، هم‌نامی دانشگاه را با نام شهید مفتح افتخاری دانست و خاطرنشان کرد: این مجموعه در بدو تربیت‌معلمان، ۲۴ شهید از مجموعه تقدیم ایران و انقلاب کرده و سابقه پیشتازی در برنامه‌های فرهنگی بین دانشجویان ما نسل به نسل دوره به دوره به یادگار گذاشته شده است.

وی افزود: این پردیس رسالت تعلیم و تربیت را به دوش گرفته و با همه دانشگاه‌ها رسالت و مبنایش فرق دارد چون شخصیت معلم همراه با تربیت دانشجویی هر دو همگن‌شده در این دانشگاه صورت می‌پذیرد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مفتح ری از برنامه‌های فرهنگی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد و گفت: در هفته جاری با توجه به ‌قرارگیری این دانشگاه در قبله تهران و الگو قراردادن این بزرگ معلم عالم تبلیغ برای دانشجو معلمان در راستای نزدیک‌شدن فرهنگ تعلیم و تربیت حوزه به دانشگاه برنامه خودجوشی توسط دانشجویان با کمک دانشگاه در پیش داریم.

بیغمی تأکید داشت: شهید مفتح در حالی‌ که در قم استادی بزرگ بود، پا به عرصه دانشگاه گذاشت، وی که در حوزه علمیه به درجه اجتهاد رسیده بود ولی رسالت خود را در دانشگاه نیز به اتمام رساند و ما نیز باید اهداف دانشگاهی‌مان را همسو و هم محتوا با حوزه کرده تا وحدت حوزه و دانشگاه در یک حرکت جهادی ایجادشده و بتوانیم احیای پژوهش و فناوری در راستای موازین اسلامی توسط شما دانشجو معلمان شاهد باشیم.

انتهای پیام/67044/20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول