اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یزد

برگزاری کارگاه آموزشی «آشنایی با قوانین تأمین اجتماعی» ویژه کارفرمایان در ابرکوه

اولین کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین تأمین اجتماعی در حوزه بیمه‌شدگان با حضور کارفرمایان شهرستان در اداره تأمین اجتماعی ابرکوه برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی «آشنایی با قوانین تأمین اجتماعی» ویژه کارفرمایان در ابرکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، صبح امروز اولین کارگاه آموزشی «آشنایی با قوانین تأمین اجتماعی» در حوزه بیمه‌شدگان، با حضور عباس حمیدی زاده رئیس شعبه تأمین اجتماعی ابرکوه، ناصر زارع رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از کارفرمایان، در محل اداره تأمین اجتماعی شهرستان برگزار شد.

حمیدی زاده در ابتدای این نشست ضمن توضیح کوتاهی در رابطه با کارگاه مذکور، اظهار کرد: تأمین اجتماعی در شهرستان ابرکوه بیش از 8 میلیارد مطالبات معوق دارد که نیاز است کارفرمایان در حوزه وصول شدن این معوقات همکاری و تعامل لازم را با تأمین اجتماعی داشته باشند تا بتواند خدمات مطلوب‌تری به بیمه‌شدگان ارائه دهد.

در ادامه عظیمه سادات عظیمی مسئول امور بیمه‌شدگان اداره تأمین اجتماعی ابرکوه، اظهار کرد: هدف از تشکیل این کارگاه پایان دادن به مشکلاتی است که برای مثلث، کارفرمایان، بیمه‌شدگان و سازمان تأمین اجتماعی به وجود می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: کارفرما و بیمه‌شدگان حقوق برابری دارند و هیچ یک نسبت به دیگری حق بیشتری ندارند؛ لذا هدف سازمان این است که همه اقشار مختلف مرتبط با تأمین اجتماعی به حقوق خود برسند که لازمه آن شناخت و رعایت قوانین است.

این مسئول تصریح کرد: بیمه بیکاری، معاینات پیش از استخدام، غرامت، بارداری و کمک‌های کوتاه‌مدت که بیمه‌شدگان از تأمین اجتماعی دریافت می‌کنند، بیشترین مراجعات تأمین اجتماعی را به خود اختصاص داده است.

عظیمی در ادامه به بیان مهم‌ترین قوانین و مقرراتی پرداخت که کارفرمایان باید آن را رعایت کنند.

انتهای پیام/3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول