اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

در دانشگاه زنجان

همایش درس‌هایی از زلزله کرمانشاه در زنجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: همایش درس‌هایی از زلزله کرمانشاه در محل دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

همایش درس‌هایی از زلزله کرمانشاه در زنجان برگزار می‌شود

حسن مجتبی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حادثه زلزله که ماه گذشته کرمانشاه را لرزاند، تلنگری بود تا خود را برای روزهای پر حادثه آماده کنیم.
وی با اشاره به اینکه پس از حادثه کرمانشاه نظام مهندسی استان زنجان در تلاش برای برگزاری دوره‌های مختلف و تحلیل علل ورود آسیب به ساختمان‌های شهرهای آسیب‌دیده بود، بیان کرد: این اقدامات در قالب برگزاری نمایشگاه عکس و دوره‌های آموزشی انجام شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با اشاره به اینکه به همین منظور همایش درس‌هایی از زلزله کرمانشاه در زنجان برگزار می‌شود، بیان کرد: این برنامه روز دوشنبه چهارم دی‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.
مجتبی‌زاده با اشاره به اینکه همایش درس‌هایی از زلزله کرمانشاه در زنجان از ساعت 9 تا 13 برگزار می‌شود، بیان کرد: مکان این برنامه سالن سهروردی کتابخانه مرکزی دانشگاه زنجان اعلام شده است.
وی محورهای این برنامه براساس بازدید از مناطق زلزله‌زده را ساختمان‌های فلزی، ساختمان‌های بتنی، ساختمان‌های بنایی و شریان‌های حیاتی خواهد بود، بیان کرد: این برنامه با سخنرانی جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان خاطر نشان کرد: این برنامه با میزگرد تخصصی، پرسش و پاسخ و نمایشگاه عکس از زلزله کرمانشاه همراه خواهد بود.

مجتبی‌زاده ادامه داد: این برنامه توسط دانشگاه زنجان و با همکاری سازمان نظام مهندسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول