اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

به صورت پايلوت اجرا مي‌شود

ارائه خدمات دندانپزشکی به کودکان نهاوند

رئیس گروه سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت استان همدان از اجرای برنامه مراقبت از دندان‌های کودکان كمتر از دو سال و 3 تا 6 سال در نهاوند خبر داد و گفت: این طرح در نهاوند به صورت پایلوت اجرا می‌شود و بعد در استان اجرا خواهد شد.

ارائه خدمات دندانپزشکی به کودکان  نهاوند

بهروز صدیق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اجرای برنامه مراقبت از دندان‌های کودکان کمتر از دو سال و 3 تا 6 سال در شهرستان نهاوند خبر داد و افزود:‌ این طرح به صورت پایلوت در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برای کودکان زیر دو سال هر 6 ماه یک بار مسواک انگشتی توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: برای دندان‌های کودکان 3 تا 6 سال هر 6 ماه یکبار برنامه وارنیش فلورایدتراپی انجام می‌شود که بعد از اجرای پایلوت این طرح در نهاوند، در سراسر استان اجرایی خواهد شد.

رئیس گروه سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت استان همدان افزود: با این طرح، عمل وارنیش فلورایدتراپی برای دندان‌های کودکان تا 6 سال هر 6 ماه یکبار در مراکز بهداشتی و درمانی انجام می‌شود و در هنگام ورود به مدرسه نیز توسط نیروهای مرکز بهداشت در مدارس این کار صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به هزینه‌های بالای دندانپزشکی، خاطرنشان کرد: هزینه‌ها به این دلیل بالاست که اکثر مواد دندانپزشکی خارجی هستند و قیمت دلار نیز روز به روز افزایش می‌یابد.

صدیق با تاکید به اینکه بعید می‌دانم تعرفه‌ها پایین بیاید، افزود:‌ استفاده از مواد غیراصولی با هزینه پایین درست نیست و به همین دلیل هزینه‌های دندانپزشکی بالاست و اینکه قیمت پایین باشد و کیفیت بالا آن نیز اصولی نیست.

انتهای پیام/89026/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول