اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

مسوول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد

توزیع اقلام شب يلدا در بين بیماران سخت‌درمان نیازمند همدان

مسوول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از توزیع اقلام خوراکی در بين بیماران سخت‌درمان نیازمند به مناسبت شب یلدا خبر داد.

توزیع اقلام شب يلدا در بين بیماران سخت‌درمان نیازمند همدان

حمید شاکری‌صفت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از توزیع اقلامی خوراکی برای بیماران سخت‌درمان نیازمند به مناسبت شب یلدا خبر داد و اظهار کرد: از آنجا که می‌خواستیم با همدلی، شب یلدای شادی برای بیماران سخت درمان رقم بزنیم، این اقدام را در دستور کار قرار دادیم.

وی با تاکید به اینکه با کمک خیرین نیک اندیش اقلام خوراکی شب یلدای بیماران سخت درمان نیازمند را تامین کردیم، گفت:‌ 55 بسته از اقلام خوراکی امروز بین خانواده بیماران سخت‌درمان نیازمند توزیع شد.

مسوول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان هزینه اقلام خوراکی 2 میلیون تومان عنوان کرد و افزود:‌ اقلام تهیه شده بسته آجیل، خرما، سیب،  پرتقال، شیرینی و شکلات بود.

وی با بیان اینکه البته در میان این بسته رشته آش و رشته پلویی نیز قرار دادیم، خاطرنشان کرد:‌ قصد ما از این اقدام شاد کردن دل خانواده بیماران سخت‌درمان بود.

شاکری با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت  آمادگی دارد نذورات نقدی و جنسی شهروندان را در همه حال دریافت و به صورت عالمانه، هدفمند و محترمانه در اختیار بیماران سخت‌درمان نیازمند مبتلا به سوء تغذیه قرار دهد، افزود: خیرین می توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت بانکی 6037991199528096 واریز کنند تا به بیماران سخت‌درمان نیازمند کمک بیشتری کنیم.

انتهای پیام/89026/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول