اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه کبگیان:

رؤسای قوای سه‌گانه برای جلوگیری از قاچاق کالا چه کرده‌اند؟/آخرتم را فدای دنیای دیگران نمی‌کنم

امام جمعه کبگیان گفت: رؤسای قوای سه‌گانه برای جلوگیری از قاچاق کالا چه کرده‌اند؟.

رؤسای قوای سه‌گانه برای جلوگیری از قاچاق کالا چه کرده‌اند؟/آخرتم را فدای دنیای دیگران نمی‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از کبگیان، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های یکم دیماه ۱۳۹۶ بخش کبگیان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: احساس تنهایی دردی است که در تاریکی قبر انسان را دچار ترس عجیبی می‌کند که به فرموده معصومین در عبادت نیمه‌های شب در قالب نماز شب می‌توان راهنمای نورانی ظلمت خطرناک را پشت سر گذاشت.

وحدانی‌فر گفت: قبر می‌گوید من خانه تاریکی هستم، برای صراط مستقیم در ظلمت راهنمای نور خود را بیاورید و خوش به حال انسانی که نماز شب بخواند.

امام جمعه کبگیان خطاب به مسؤولان دولت درباره عمل به شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال گفت: مسؤولان با ارائه گزارش سالانه میزان عمل به شعار سال را به مردم بگویند و با مقاوم ساختن جامعه در برابر هجمه‌های دشمن با اولویت مسئله اشتغال جوانان می‌توانند این شعار را جامه عمل بپوشانند که با رعایت دو اصل میتوانند در جبهه اقدام و عمل به مردم خدمت کنند.

خطیب جمعه کبگیان با اشاره به شعار سال گفت: نباید اقتصادمان تابع خارج باشد چون هر آن ممکن است به بهانه‌های واهی با عهدشکنی ما را تسلیم خود کنند و ما که کشورمان غنی و دارای نعمات و استعدادهای خدادادی است چرا با بها دادن به ارزشهای جوانانمان درصدد حمایتشان تلاش نکنیم تا به هدف والا دست پیدا کنیم.

این خطیب جمعه گفت: باید وظیفه شرعی‌مان در جنگ اقتصادی را بدانیم و آگاه باشیم که تکلیفمان در برابر مردم چیست و نسبت به مسئله وابستگی اقتصادی با دیدن گلایه های مردم چند نکته
را رعایت کنیم که اول  تولید و اشتغال برای نسل جوان دوم مبارزه با فساد اقتصادی با عزم همگانی با جلوگیری از واردات بی‌رویه و سوم وحدت و یکصدایی با تعامل ملت و مسئولان و خواص جامعه با پرهیز از حاشیه‌ها با دیدن واقعیات جامعه است که باید به حل مشکلات بپردازیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر درباره حقوق شهروندی گفت: دومین سال از حقوق شهروندی گذشت،که باید مبانی اسلامی ودینی در این مسئله دیده شود و با ضرورت پرهیز از غربزدگی لازم است با دادن گزارشات عملکرد به مردم توجه گردد.

وی با اشاره به مسئله قاچاق و ورود بی‌رویه کالا گف: چرا مسائل مهم امنیتی حل می‌شوند اما جلوی قاچاق که مضر جامعه و دشمن تولید داخلی است گرفته نمی‌شود.

امام جمعه کبگیان با اشاره به مسئله خطرناک قاچاق گفت: راهکار مبارزه با این معضل در تصمیم‌گیری‌های قوای سه گانه است.

امام جمعه کبگیان گفت: نقش ریاست محترم قوای سه گانه نقش نظارتی مجلس با ورود قوه قضائیه کجا رفته که امروزه این همه جوان بیکارند ولی  قاچاق صورت می‌گیرد؟ آیا نمی شود با مدیریت بالا در جلوگیری از قاچاق، بازار خوابیده داخلی را زنده کرد.

این خطیب جمعه درباره مسئـله ۹دی گفت: حماسه ۹دی بصیرت فراموش نشدنی است و مقاله نویسانی که دم از رفع حصر و شکست حصر می‌زنید باید بدانند ملت بیداری که با حضورشان حامیان مخل نظام را در فتنه ۸۸ تار و مار کردند ۹دی را پاس می‌دارند و با حماسه حضورشان روز به روز این مسئله را در سایه وابستگی به ولایت و به نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان ثابت می‌کنند.

وحدانی‌فر گفت: عزیزانی که به گفته های بنده در نماز جمعه قبل در زمینه بودجه یابی برای بخش ایراد گرفته و قهرآمیز با فرستاده‌هایشان خواهان نگفتن ناگفته‌هایند بدانند من آخرتم را فدای دنیای دیگران نخواهم کرد و مسئولیت محدودیت ندارد، پس همه ما مسؤولان باید با انتقادپذیری از دیگران، در بودجه یابی خارج از تخصیص گوی سبقت را از یکدیگر بربائیم تا در رسته خدمت خالصانه به مردم ماندگار شویم زیرا مسند ریاست ناپایدار و گذراست.

انتهای پیام/40/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول