اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

روش جدید برای فروکش کردن مساله کسر امتیاز؛بازیکنان پدیده ممنوع المصاحبه شدند!

باشگاه پدیده در اقدامی عجیب بازیکنان تیمش را ممنوع المصاحبه کرده است.

روش جدید برای فروکش کردن مساله کسر امتیاز؛بازیکنان پدیده ممنوع المصاحبه شدند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از کسر 6 امتیاز از تیم فوتبال پدیده نه تنها مسئولان این باشگاه پاسخی در مورد اتفاقات رخ داده و شفاف سازی در مورد این اتفاق نداده اند بلکه حالا بازیکنان تیمشان را هم ممنوع‌المصاحبه کرده‌اند!

در این بین رضا مهاجری سرمربی پدیده در 10 روز اخیر بارها و بارها از رویه سکوت مسئولان استان و همچنین عدم شفاف سازی در مورد کسر امتیاز از این تیم، انتقاد کرده و جالب است مسئولان این باشگاه بازیکنان تیمشان را هم ممنوع‌المصاحبه کرده‌اند!

خبرنگار ورزشی فارس برای پیگیری وضعیت پدیده با چند بازیکن این تیم تماس گرفت که آنها مدعی شدند از باشگاه به آنها اعلام شده به هیچ عنوان با رسانه‌ها مصاحبه نکنند! اکبر صادقی در این خصوص گفت: یک کانال تلگرامی در تیم وجود دارد که در این کانال به ما اعلام شده هرگز با رسانه‌ها مصاحبه نکنید. ما هم اجازه مصاحبه نداریم!

 با وجود اینکه به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه پدیده و تیم فعلی مدیریتی آن در کسر 6 امتیاز از این باشگاه چندان مقصر نبوده اند(و بیشتر مدیران قبلی در این ارتباط کوتاهی کرده‌اند)بهترین روش را برای فروکش کردن مسئله مربوط به کسر امتیاز، ممنوع  المصاحبه کردن اعضای باشگاه دانسته و با این روش قصد دارند بحران فعلی را پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول