اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزنه‌بردار دسته 94 رده سنی جوانان کشور:

مسؤولان مربی وزنه‌برداران قهرمان جهان و المپیک را فراموش کرده‌اند

وزنه‌بردار دسته 94 رده سنی جوانان کشورمان گفت: مسؤولان مربی پیشکسوت وزنه‌برداران بزرگی مانند سهراب مرادی و رشید شریفی که شهره خاص و عام هستند را فراموش کرده‌اند، اگر که شخصی در این زمینه ادعای دیگری دارد بگوید در حال حاضر حاج اسماعیل صالحی کجاست.

مسؤولان مربی وزنه‌برداران قهرمان جهان و المپیک را فراموش کرده‌اند

رسول معتمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنجان اظهار کرد: مسؤولان بعد از کسب افتخارات ورزشکاران به گرفتن چند عکس سلفی با آن‌ها و مربیان شان اکتفا می‌کنند و اندک زمانی بعد همه‌ی آن‌ها را به فراموشی می‌سپارند.

وی ضمن انتقاد از بی‌توجهی مسؤولان به پیشکسوتان رشته وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: مسؤولان مربی پیشکسوت وزنه‌برداران بزرگی مانند سهراب مرادی و رشید شریفی که شهره خاص و عام هستند را فراموش کرده‌اند، اگر که شخصی در این زمینه ادعای دیگری دارد بگوید در حال حاضر حاج اسماعیل صالحی کجاست؟!

وزنه‌بردار دسته 94 رده سنی جوانان کشورمان با تأکید بر کمبود امکانات در قطب وزنه‌برداری ایران تصریح کرد: نام‌آوران زیادی در شهرستان لنجان به‌ ویژه شهر سده لنجان وجود دارند که با کمترین امکانات موجود تمرین می‌کنند.

وی با اشاره به وعده‌های مسؤولان در جشن افتخار که به مناسبت پیروزی شیرین سهراب مرادی در مسابقات جهانی برگزار شده بود، یادآور شد: مسؤولان شهر ما گفته‌اند که ما یک سالن مجهز را در آینده‌ای نه‌ چندان دور تحویل ورزشکاران می‌دهیم که در همین‌جا باید از این عزیزان بپرسیم که شما چند بار به ورزشکاران این شهر در سالن تمرین موجود سر زده‌اید و چقدر این موضوع برای شما اهمیت دارد.

معتمدی افزود: مسؤولان زمانی به طرف ما می‌آیند که به ما احتیاج داشته باشند و زمانی که ببینند ما دیگر نمی‌توانیم مدال بیاوریم، سراغ نفر بعدی می‌روند و وعده‌های جدید به نفرات جدید دوباره آغاز می‌شود.

عضو تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان وضعیت رسیدگی به اردوهای تیم‌های وزنه‌برداری را مطلوب ندانست و خاطرنشان کرد: اوضاع وزنه‌برداری اصفهان خیلی نگران‌کننده است، به‌ گونه‌ای که حتی مسؤولان هزینه اعزام تیم به مسابقات کشوری را ندارند و این در حالی است که بودجه وزنه‌برداری مطلوب ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول