اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

مشاور عالی ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

رصد آسیب‌ها و پایش نابسامانی‌ها مهمترین وظیفه ستاد امر به معروف است

مشاور عالی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: از جمله وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر آموزش همگانی امر به معروف و نهی از منکر، رصد آسیب‌ها، مطالبه‌گری از مسوولان و پایش نابسامانی‌های جامعه است.

رصد آسیب‌ها و پایش نابسامانی‌ها مهمترین وظیفه ستاد امر به معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام یدالله حبیبی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ فریضه امر به معروف و نهی از منکر، نیازمند ایجاد قوانین برای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بودیم که خوشبختانه در مجلس شورای اسلامی محقق شد تا با ایجاد جایگاه جدید، روند اصلاح جامعه تسریع شود.

وی افزود: بر اساس قانون، وظایف مهمی به ستاد امر به معروف و نهی از منکر واگذار شده که با ارائه یک نقش هماهنگ‌کننده بین  دستگاه‌های اجرایی، زمینه اجرایی‌شدن فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را ایجاد کند.

مشاور عالی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تصریح کرد: قانون تعریف ویژه‌ای برای کارکرد دستگاه‌های اجرایی کرده است که ستاد امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دارد بین دستگاه‌ها برای اجرای وظایفشان هماهنگی ایجاد کند.

حبیبی عنوان کرد: از جمله وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر آموزش همگانی امر به معروف و نهی از منکر، رصد آسیب‌ها، مطالبه‌گری از مسوولان و پایش نابسامانی‌های جامعه است.

وی ادامه داد: برای موفقیت در این عرصه نیازمند یک جهاد علمی همگانی با حضور کلیه اقشار مردم و دستگاه‌های اجرایی هستیم.

 در این مراسم از زحمات سردار فتح‌الله جمیری تقدیر به عمل آمد و سردار علی رزمجو به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی استان بوشهر منصوب شد.

انتهای پیام/30/3347

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول