اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

لیگ را فدای جام حذفی کردیم

کمالوند: در ۱۰ روز با استقلال و پرسپولیس ۳ بازی کردیم/در جام حذفی چهره دیگری خواهیم داشت

سرمربی تیم نفت آبادان گفت: مشکل اصلی ما این بود که در ۱۰ روز ۳ بار با استقلال و پرسپولیس بازی کردیم.

کمالوند: در ۱۰ روز با استقلال و پرسپولیس ۳ بازی کردیم/در جام حذفی چهره دیگری خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری فارس، فراز کمالوند در خصوص باخت به استقلال گفت: به استقلالی‌ها و هواداران‌شان بابت این برد تبریک می‌گویم. ما امروز چند مشکل اساسی داشتیم که مهمترین آن این بود که در ۱۰ روز ۳ بازی با پرسپولیس و استقلال برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در بازی با پرسپولیس در جام حذفی ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم. امروز هم در ۲۰ دقیقه اول تیم برتر میدان بودیم اما بازی هر چه رو به جلو رفت بدن بازیکنان ما تحلیل رفت. متاسفانه دیروز ۴،۵ بازیکن ما همزمان آنفولانزا گرفتند.

کمالوند افزود: مرتضی اسدی امروز اصلا شرایط بازی نداشت و چند بازیکن هم با تب بالای ۴۰ درجه بازی کردند. ما کلا ۱۲، ۱۳ بازیکن داریم و مثل استقلال و پرسپولیس نیستیم که بازیکنان زیادی داشته باشیم تا تحمل این همه بازی پرفشار را داشته باشند. ما در ۱۰ روز ۲ بار با پرسپولیس و یک بار هم با استقلال بازی کردیم که بازی ما در جام حذفی در ۱۲۰ دقیقه انجام شد. همه بازی‌ها هم در بیرون از خانه بود. امروز هم هر چقدر تلاش کردیم اما از نظر بدنی نتوانستیم کشش لازم را داشته باشیم. ما یا باید جام حذفی را فدای لیگ برتر می‌کردیم و یا اینکه لیگ برتر را فدای جام حذفی می‌کردیم.

وی در خصوص بازی با استقلال در جام حذفی هم خاطرنشان کرد: بازی ما و استقلال عقب افتاد چرا که هم ما و هم آنها تقاضای عقب افتادن این بازی را داشتیم. اصلا شدنی نبود که با این فشار این بازی انجام شود. بازی ما با پرسپولیس در هفته هشتم به دلیل حضور این تیم در آسیا عقب افتاد و ما بدون استراحت به مصاف این تیم رفتیم در حالی که همه تیم‌ها استراحت کرده بودند. ما ۲ بار با پرسپولیس و یک بار هم با استقلال در ۱۰ روز بازی کردیم و هر ۳ بازی هم بیرون از خانه بود. از طرفی با مشکل آنفلونزای بازیکنان هم روبرو شدیم که این موضوع کار را برای ما سخت تر کرد.

سرمربی نفت آبادان در خصوص جذب ۳ بازیکن جدید به این تیم هم افزود: ۳ بازیکنی که به تیم ما آمدند مردانگی کردند. ما از نظر مالی شرایط سختی داریم و اگر این مشکلات حل نشود کاری نمی‌شود کرد.البته مطمئن باشید در جام حذفی چهره دیگری از ما خواهید دید.

کمالوند در پایان در مورد اینکه آیا مشکلات مالی نفت آبادان حل شده یا نه گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم هیچ اتفاقی رخ نداده اما امیدوارم همه چیز حل شود. 

انتهای پیام/

ادامه دارد...

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول