اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس فدراسیون گلف:

خوزستان برای گلف بانوان سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دهد

رییس فدراسیون گلف با گله‌مندی نسبت به وضعیت گلف بانوان خوزستان، گفت: انتظار ما در این بخش برآورده نشده است و خوزستان باید خیلی بیشتر در بخش بانوان سرمایه‌گذاری کند.

خوزستان برای گلف بانوان سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان، کیکاووس سعیدی در مجمع انتخاباتی رییس هیات گلف استان که امروز (یکشنبه) در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد:‌ در دوران 10 ساله ریاست آقای حاجتی، رییس پیشین هیات گلف خوزستان، انصافا زحمات زیادی کشیده شد. او یار فدراسیون بود و زحمات او قابل تقدیر است. همچنین به آقای رضا علیجانی رییس جدید گلف خوزستان نیز که پیش از این سرپرستی هیات را بر عهده داشت، تبریک می‌گویم.

وی افزود: علیجانی در مدت سرپرستی خود، کارها را به‌خوبی انجام داد و امروز با رای قاطع مجمع برای چهار سال به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. علیجانی فردی فعال، کوشا، اجرایی و آگاه به امور اداری و مدیریتی است و امیدوارم در دوران چهار ساله ریاست وی شاهد تحولات خوبی در گلف خوزستان باشیم. همچنین از آقای انصاری دیگر کاندیدای این مجمع که زحمت کشید و کاندیدا شد و بعد کنار رفت نیز قدردانی می‌کنم.

رییس فدراسیون گلف در ادامه عنوان ‌کرد: باید سازماندهی مناسبی در هیات گلف خوزستان انجام شود و کمیته‌ها نیز فعال شوند؛ یعنی هیات با یک شخص اداره نشود و هیات توسط یک ساختار و تشکیلات اداره شود که این جزو اساسنامه ورزش است.

وی افزود: همچنین هیات خوزستان باید دبیرخانه منظم و منسجم داشته باشد. به‌زودی نیز سیستم اتوماسیون فدراسیون به وزارت ورزش متصل می‌شود و تا اواخر سال آینده نیز چنین شبکه‌ای را با هیات‌های استانی خواهیم داشت؛ بنابراین هیات گلف خوزستان هم باید یک سیستم اداری خوب و مکانیزه داشته باشد تا در آینده پاسخگو باشد. همچنین سوابق باید حفظ و نگهداری شوند.

سعیدی با اشاره به گلف بانوان خوزستان، گفت: به عنوان مسوول فدراسیون نسبت به وضعیت گلف بانوان خوزستان گله‌مند هستم. از شخص خاصی گله ندارم اما انتظار ما در بخش بانوان برآورده نشده است و خوزستان در این بخش باید خیلی بیشتر سرمایه‌گذاری کند. می‌دانم که محدودیت وجود دارد ولی دلیل نمی‌شود که صورت مساله را پاک کنیم و بگوییم چون مشکل داریم خانم‌ها نباید در این زمینه کار کنند. از آقای علیجانی می‌خواهم برای این موضوع راهکار پیدا کند و می‌دانم که رییس جدید عزم این کار را دارد.

وی افزود: امروز مشکل گلف ایران، کمبود بازیکن نیست. بازیکنان ما کار خود را خوب بلدند و همچنین مربیان آگاهی داریم که در همین خوزستان چندین مربی خبره و کارکشته وجود دارد. مشکل امروز ما کمبود زیرساخت در رشته گلف است و اگر بخواهیم این رشته را همگانی و گسترش دهیم و به سطح مدارس و دانشگاه‌ها ببریم باید از زیرساخت لازم برخوردار باشیم.

رییس فدراسیون گلف گفت: با توجه به این‌که خوزستان، مهد گلف ایران و پایگاه و خواستگاه این رشته است و بیشترین فراوانی گلف را در خوزستان داریم، زمینه این رشته در استان فراهم است و انتظار داریم که بحث زیرساخت در اولویت قرار بگیرد. در میان‌مدت و کوتاه‌مدت، زمینه‌های استعدادیابی و آموزشی و در بلندمدت نیز احداث گلف‌کورس و جذب سرمایه‌گذار مدنظر باشد و ما هم کمک کنیم.

وی افزود: از هیات خوزستان انتظار داریم که در جذب حامیان مالی اقدام کند، چرا که منابع مالی و توان فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان استان محدود است. همچنین باید در چارچوب ساختار و سیستم حرکت کنیم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول