اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

عملیات اجرایی سه پروژه خیرساز در پارسیان آغاز شد

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: عملیات اجرایی سه پروژه آموزشی و ورزشی با مشارکت خیرین نیک‌اندیش در شهر دشتی پارسیان آغاز شد.

 عملیات اجرایی سه پروژه خیرساز در پارسیان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دانش هاشمی‌پور اظهار داشت: با مشارکت خیرین نیک‌اندیش کلنگ دو دبیرستان ۶ کلاسه، ۹ کلاسه و همچنین یک سالن ورزشی چند منظوره برای همین مدارس با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در شهر دشتی زده شد.
وی تصریح کرد: دبیرستان شش و 9 کلاسه شهر دشتی با مشارکت 50 درصدی خیر نیک اندیش عبدالله روشناس و خیر دیگری که خواستار محفوظ ماندن نام خود هستند در زمینی به متراژ چهار هزار متر مربع احداث خواهد شد که در مجموع، این مدارس با برآورد هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال ساخته خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: سالن ورزشی چند منظوره نیز با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال که 50 درصد آن با مساعدت خیر والاهمت محمد روشناس می‌باشد، ساخته می‌شود.
هاشمی‌پور با قدردانی از این دو خیر نوع دوست، به نقش موثر خیرین در بهبود فرآیند تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: مشارکت خیرین در احداث مدارس نقش مهمی در توسعه‌ی شاخص‌های آموزش و‌ پرورش دارد که خدمتی بزرگ به تعلیم و تربیت استان است.
به گفته وی قطعا این حرکت خیرین بهترین سرمایه‌گذاری برای آخرت است و منزلت این امر نزد پروردگار متعال محفوظ و صدقه جاریه محسوب خواهد شد .
این مقام مسوول با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در آموزش و پرورش به رشد جامعه می‌انجامد، عنوان کرد: بهبود فضاهای آموزشی از شاخصه‌های آبادانی هر شهری است و قطعا سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش زمینه توسعه و رشد جامعه را به دنبال خواهد داشت .
وی ابراز امیدواری کرد با احداث این مدارس بخشی از مشکلات دانش آموزان این شهرستان مرتفع گردد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان نیز با اشاره به مدارس تخریبی در هرمزگان عنوان کرد:  در مجموع کلاس‌های تخریبی در سطح استان یک هزار و 598 کلاس درسی در قالب 340 مدرسه هرمزگان تخریبی است که خیرین مدرسه‌ساز آماده نوسازی این مدارس هستند.
نوید احمدی با اشاره به وضعیت مدارس تخریبی پارسیان افزود: سهم پارسیان از مدارس تخریبی ۳۸ مدرسه با ۱۹۰ کلاس درس است.

انتهای پیام/88032

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول