اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

رهاسازی کودک 11 ساله دشتستانی از دست آدم‌ربایان

فرمانده انتظامی استان بوشهر از رهاسازی کودک 11 ساله برازجانی از دست آدم‌ربایانی خبر داد که صبح امروز اقدام به ربودن این کودک در جلوی مدرسه کرده بودند.

رهاسازی کودک 11 ساله دشتستانی از دست آدم‌ربایان

خلیل واعظی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: از طریق تماس‌های مردمی، پلیس امروز در جریان یک فقره آدم‌ربایی در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان قرار گرفت که طی آن کودکی 11 ساله‌ای از مقابل مدرسه ربوده شد.

وی افزود: با حضور به موقع پلیس در محل حادثه، مشخص شد که دانش‌آموزی 11 ساله که قصد ورود به مدرسه‌ای در شهر برازجان داشت، توسط سه نفر که اقدام به استتار صورت خود کرده بودند ربوده و به محلی نامعلوم منتقل شده بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: پلیس شهرستان دشتستان با تشکیل یک تیم ویژه، به بررسی موضوع پرداخته و با رصد دوربین‌های شهری و کمک‌های مردم موفق شد رد آدم‌ربایان را در یکی از روستاهای شهرستان دشتستان پیدا کنند.

واعظی ادامه داد: آدم‌ربایان که گفته می‌شود به دلیل اختلافات مالی با پدر این کودک دست به چنین اقدامی زده بودند، به محض این که متوجه حضور پلیس در روستا شدند، از روستا فرار کردند.

وی با اعلام این که هویت گروگان‌گیران و آدم‌ربایان برای پلیس محرز و شناسایی شده است، بیان کرد: در حالی که دست و پای کودک بسته بود، پلیس موفق شد این کودک را نجات دهد و به دامان خانواده برگرداند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: پلیس در جستجوی دستگیری آدم‌ربایان است.

انتهای پیام/40/3347

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول