اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

هیچ نظارتی بر ساخت و سازها در حریم 60 متری دریا وجود ندارد

امام جمعه بندرعباس گفت: بی‌قانونی ضعف جدی در جامعه است و هیچ نظارتی بر ساخت و سازها در حریم 60 متری دریا وجود ندارد.

هیچ نظارتی بر ساخت و سازها در حریم 60 متری دریا وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان با تأکید بر اینکه قانون را رها نمی‌کنم، اظهار داشت: بی‌قانونی یک ضعف جدی در جامعه است و قانون با رشوه و واسطه‌گری درست نمی‌شود.

وی افزود: در کشور اسلامی با پیروزی انقلابی اسلامی و در رأس آن فقیه عادل باید، رعایت قانون سرلوحه همه کارها باشد، امام راحل قانون را اجرا و برقرار شدن نظم اجتماعی را عادلانه دانسته‌اند بنابراین اگر قانون رعایت شود نظم اجتماعی عادلانه در جامعه ایجاد می‌شود و افراد خردورز پرورش خواهند یافت.

خطیب جمعه بندرعباس تصریح کرد: سعادت جامعه در گرو رعایت قانون است، هرچند این قانون بر خلاف میل افراد جامعه باشد، عدم رعایت قانون در جامعه سبب می‌شود تا یک جوان از همان ابتدا، بی‌قانونی و عدم پایبندی به قوانین و مقررات در وجودش ایجاد شود.

 نعیم‌آبادی در ادامه بی‌قانونی را ضعف جدی در جامعه دانست و تأکید کرد: چرا هیچ نظارتی بر ساخت و  سازها در حریم 60 متری دریا وجود ندارد، غول بزرگ در ساحل بندرعباس (بازار ماهی فروشان) باید تخریب شود.

وی ادامه داد که سه سال است که این پدیده در ساحل بندرعباس درحال توسعه است، اگر قانونی است مرا قانع کنید، اگر نه که چرا مردم را معطل گذاشته و حق‌شان را ضایع می‌کنید.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: قانون در هر جا و هر شرایطی باید به نحو صحیح و عادلانه رعایت و اجرا شود، ریشه 9دی نیز بی‌قانونی بود، عده‌ای بدون طی کردن راه قانونی به خیابان‌ها آمدند تا به اصطلاح خام خودشان حق شان را پس بگیرند، اما با نادیده گرفتن قانون، با خروش مردمی روبه‌رو شدند و سرجایشان نشستند.
نعیم‌آبادی با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه (س) اظهار داشت: این بزرگ بانو در نزد خداوند به مقام والای شفاعت در روز قیامت دست یافته‌اند و بی‌دلیل نیست که قم به آشیانه آل محمد(ص) تبدیل شده است.
وی افزود: مکه حرم خدا، مدینه حرم نبی(ص)، کوفه حرم حضرت علی(ع) و قم حرم اهل بیت(ع) است و به برکت حضور حضرت فاطمه معصومه(س)، قم به بزرگترین مرکز دفاع از معارف اهل بیت(ع) تبدیل شده است.
انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول