اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

معاونت سیاسی سپاه پاسداران:

حماسه ۹ دی پیروزی راهبرد رهبری در جذب حداکثری و دفع حداقلی بود

معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حماسه 9 دی را پیروزی راهبرد مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) در جذب حداکثری و دفع حداقلی دانست.

حماسه ۹ دی پیروزی راهبرد رهبری در جذب حداکثری و دفع حداقلی بود

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان، رسول سنائی راد در مراسم بزرگداشت روز 9 دی که در مسجد اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد، گفت: امروز در منطقه غرب آسیا هیچ سیاستی پیش نمی‌رود مگر اینکه سید حسن نصرالله حمایت کند و ایشان با حضور در تهران و بوسیدن بازوی رهبری، عملاً اعلام کرد که تابع رهبری و ولایت است.

وی با اشاره به مداخله مستقیم آمریکا در منطقه افزود: آن‌ها می‌خواستند پیروزی مقاومت را از عراق و سوریه و از مرز دور کنند، اما اختیار نیروهای مقاومت در اینجا بر آن‌ها چربید و حضور مستقیم آن‌ها هم بی‌اثر بود، برگ‌های برنده‌ای چون بارزانی و حریری سوختند و درعین‌حال به نفوذ چشم دوختند.

معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی یادآور شد: آن‌ها امروز بدون اراده جمهوری اسلامی نمی‌توانند در منطقه کاری را پیش ببرند.

وی به هم‌پوشانی بازیگران داخلی با این توطئه اشاره و تصریح کرد: تصور دشمن این بود که آوردن افرادی به کف خیابان و فشار بر رهبری و نظام، سبب ابطال آراء می‌شود و برای همین به بهانه تقلب، کمیته صیانت از آراء مردم را به راه انداخته و این را از یک سال قبل از تریبون‌های رسمی القا کرده و به بیگانگان پیام می‌دادند.

سنائی راد ادامه داد: در فتنه، قدرت تشخیص پایین است و در ۹ دی، مردم ما بصیرت مجسم را به نمایش گذاشتند و این راهپیمایی از جنس ۲۲ بهمن و ۱۹ دی سال ۵۶ بود و با شجاعت تمام، راهبرد رهبری در جذب حداکثری و دفع حداقلی پیروز شد.

وی تأکید کرد: دشمنی که امید به ایجاد شکاف در داخل کشور را داشت، با تودهنی مردم مواجه شد و اگر تجربه ما را نیروهای سوریه به کار می‌بردند، این زخم عمیق نمی‌شد، تدبیر رهبری در سال ۸۸، صبر از نگاه علمی بود و حلم و بردباری و روشنگری در ۹ دی گل کرد.

معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز، برخی با شعار دفاع از عدالت در صدد فتنه جدید هستند، خاطرنشان کرد: در حماسه 9 دی سال 88، مردم ثابت کردند که پیمان اخوت با کسی امضا نکرده‌اند و کسی که یک دهه مسؤول کشور بوده، نمی‌تواند امروز مخالف نظام باشد.

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی همه باید با وحدت و هوشیاری، در برابر توطئه‌های دشمن، آگاه باشند و امروز، باید نیروهای انقلاب، چشمشان به رهبری باشد، چراکه امروز فتنه سال ۸۸ می‌تواند تکرار شود ولی ملت ما تجربه بزرگی دارند و باید حق را ببینند، نه اینکه به نفع و هدف خو توجه داشته باشند.

سنائی راد همچنین گفت: هرکس امروز اشتباه کند به سرنوشت سران فتنه دچار می‌شود که خواستار بازگشت به درون نظام هستند، اما قدرت‌طلبی دیروز، منشأ ذلت امروز آن‌ها شد.

وی با اشاره به شهید ابو ترابی که وقتی رأی نیاورد، به خانواده خود شیرینی داد، اظهار کرد: اگر دنبال خدمت باشیم دعوایی وجود ندارد ولی اگر برای فرصت‌طلبی باشد، انحراف آشکار محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ب3402/40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول