اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده اسبق مردم رشت در مجلس:

ایران اسلامی هیچ‌گاه از گزند فتنه در امان نخواهد بود/ در فتنه 88 تماشاگران بین‌المللی برای فتنه‌گران کف زدند

نماینده اسبق مردم رشت در مجلس بابیان اینکه تماشاگران بین‌المللی در حوادث 88 برای فتنه‌گران کف زدند، گفت: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه از گزند فتنه در امان نخواهد بود.

ایران اسلامی هیچ‌گاه از گزند فتنه در امان نخواهد بود/ در فتنه 88 تماشاگران بین‌المللی برای فتنه‌گران کف زدند

سیدعلی آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به فتنه 88 و آسیب‌های جبران‌ناپذیر آن اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب پیوسته سلسله فتنه‌هایی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌ایم.

وی بابیان اینکه ملت ایران از فتنه‌های زیادی رنج برده است، افزود: فتنه منافقین، لیبرال‌ها، فتنه 8 سال دفاع مقدس و فتنه سال 88 از نمونه‌های آن است.

نماینده اسبق مردم رشت در مجلس با تاکید بر اینکه فتنه سال 88 خسارت‌های زیادی را به لحاظ حیثیتی، مادی و معنوی به کشور وارد کرد، گفت: فتنه 88 باعث شد تا تماشاگران بین‌المللی به‌نوعی صحنه را تماشا کردند و برای فتنه گران کف زدند.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در داخل کشور مشکلات عدیده‌ای پس از فتنه به وجود آمد، خاطرنشان کرد: فتنه ممکن است ماهیت‌های مختلفی داشته باشد که لازم است ماهیت آن توسط نیروهای انقلابی و مسئولان نظام شناخته و با آن مقابله شود.

آقازاده با تاکید بر اینکه کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند باید مواظب جریانات انحرافی در کشور باشند، افزود: نباید اجازه داد حوادثی که می‌تواند پایه‌های جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کند در کشور رخ دهد.

وی با اشاره به ظهور فتنه‌های رنگارنگ و با ماهیت‌های متفاوت گفت: هیچ جامعه‌ای به‌دوراز حوادث آلوده به فتنه نیست و جمهوری اسلامی ایران نیز با توجه به ماهیتی که دارد هیچ‌گاه از گزند فتنه گران در امان نخواهد بود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول