اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان:

9 دی عبرت‎های بزرگی برای مردم ایران به ارمغان داشت/ دشمن از هر وسیله‌ای برای براندازی انقلاب اسلامی استفاده می‌کند/ باید نگاهمان را معطوف به نگاه تیزبین و بصیرت‌آمیز رهبر کنیم

رئیس دانشگاه آزاداسلامی گرگان با گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی، عبرت‎های بزرگی برای کشور ایران و تمام افرادی که پایبند به اصول انقلاب اسلامی ایران هستند به ارمغان داشت.

9 دی عبرت‎های بزرگی برای مردم ایران به ارمغان داشت/ دشمن از هر وسیله‌ای برای براندازی انقلاب اسلامی استفاده می‌کند/ باید نگاهمان را معطوف به نگاه تیزبین و بصیرت‌آمیز رهبر کنیم

سید علی طاهری ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان در حاشیه تجمع یوم الله 9 دی که در مصلی وحدت گرگان برگزار شد، اظهار کرد: حماسه 9 دی حاوی عبرت‌های پندآموزی برای کشور ایران و تمام افرادی که پایبند به اصول انقلاب اسلامی ایران هستند به ارمغان داشت.

وی حماسه 9 دی را یکی از روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: شهرستان گرگان در بحث مبارزه با فتنه 1388 پیشقدم بود و روز 9 دی یک روز ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران شد و یک اتحاد بزرگ دیگری در انقلاب ما رقم خورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با تاکید بر اینکه باید مراقب حربه‌ها و حیله‌های دشمن باشیم، ابراز کرد: باید مراقب باشیم که دشمن از هر وسیله‌ای برای براندازی انقلاب اسلامی استفاده می‌کند و در سال 1388 انتخابات را بهانه قرار داد.

طاهری خاطرنشان کرد: همه باید با چشم باز در مقابل فتنه‌ها بیاستیم و نگاهمان به رهبر معظم انقلاب باشد که ایشان با نگاه تیزبین و بصیرت‌آمیز خودشان فریب‌ها و مسائل را می‌بینند و هرآنچه که ایشان به آن تاکید داشتند باید حواسمان را به آن معطوف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همواره حق و باطل در مقابل یکدیگر قرار دارند، اذعان کرد: باید ببینیم که دشمن چه می‌خواهد اگر امروز حرکتی را در کشور مشاهده می‌کنیم که مورد حمایت اجانب قرار می‌گیرد باید بفهمیم که این به نفع کشورمان نیست و قطعا مسوولین کشور در حل مشکلات مردم باید اقدام کنند و بهانه به دست بدخواهان انقلاب اسلامی ندهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با بیان اینکه حماسه 9 دی باید گرامی داشته شود، گفت: روز 9 دی روز تجدید میثاق با امام و ولایت است و همه جناح‌ها و گروه‌های سیاسی در روز 9 دی به صحنه بیایند و این وحدت باید برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار شود.

طاهری وحدت در بین مردم را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: وحدت نیاز همیشگی ماست و با تکیه بر مقام معظم رهبری می‌توان همواره پیروز میدان بود، هر گاه فرامین ولایت را آویزه گوش کنیم در برابر تهدیدات و فتنه‌های دشمنان مصون خواهیم ماند.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد قرار دادن ملت در برابر امام امت است، گفت: اگر بصیرت، آگاهی و هوشیاری داشته باشیم هیچگاه اسیر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن نخواهیم شد و از آزمون‌های سخت، سربلند بیرون خواهیم آمد.

انتهای پیام/40/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول