اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

رئیس جمهور تاجیکستان 4 نهاد جدید دولتی تأسیس کرد

رئیس جمهور تاجیکستان به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تقویت نظارت بر واردات محصولات غذایی و دارویی و بهبود فعالیت آزمایشگاه‌ها بر تأسیس 4 نهاد جدید دولتی تأکید کرد.

رئیس جمهور تاجیکستان 4 نهاد جدید دولتی تأسیس کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه ، «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان در نشست هیأت دولت این کشور برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تقویت نظارت بر واردات غذا و دارو و بهبود فعالیت آزمایشگاه‌ها بر ضرورت تأسیس 4 نهاد جدید دولتی تأکید کرد.

این نهادها شامل کمیته دولتی تأمین امنیت غذایی، آژانس دولتی هوانوردی، خدمات دولتی بهداشتی و مؤسسه دولتی «تاجیک فیلم» می‌باشند.

کمیته دولتی تأمین امنیت غذایی شامل 4 نهاد فعال در این کشور از جمله سازمان غذا و دارو، خدمات دامپزشکی، خدمات بهبود نوع دام و خدمات نظارت بر کیفیت محصولات کشاورزی خواهد بود.

آژانس دولتی هوانوردی نیز با متحد کردن سازمان هواپیمایی کشور، سازمان نظارت بر حمل و نقل هوایی و مرکز صدور مجوز فعالیت در بخش حمل و نقل تأسیس می‌شود.

خدمات دولتی بهداشتی نیز در زمینه خدمات مربوطه وزارت بهداشت این کشور تشکیل می‌شود.

مؤسسه دولتی تاجیک فیلم نیز در راستای فعالیت‌های استودیوی فیلم سازی و مرکز تولید فیلم‌های ویدیویی و سینمای وابسته به کمیته دولتی رادیو و تلویزیون تاجیکستان تأسیس می‌شود.

رئیس جمهور تاجیکستان هدف اصلی تأسیس نهادهای جدید دولتی را حمایت از سلامتی مردم و بازار داخلی و جلوگیری از واردات محصولات غیر استاندار عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول