اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

در هفته هفتم مرحله گروهي صورت مي‌گيرد

مصاف بسكتباليست‌هاي خليج‌فارس قم با پدافند آبادان

تيم بسكتبال خليج‌فارس قم در هفتمين هفته رقابت‌هاي فصل جاري ليگ بسكتبال باشگاه‌هاي كشور برابر تيم رعد پدافند آبادان صف‌آرايي مي‌كند.

مصاف بسكتباليست‌هاي خليج‌فارس قم با پدافند آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیمی که نخستین‌بار حضور در مسابقات لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور را به نمایندگی از استان قم تجربه می‌کند، با کسب نتایج موفق در 6 بازی سپری شده از این فصل، اکنون در آستانه صعود به مرحله حذفی رقابت‌ها قرار گرفته است.

این تیم خلیج‌فارس قم است که از یک سرمربی با تجربه و شناخته شده به نام عباس مرشدی بازیکن و مربی اسبق تیم‌های ملی بهره می‌برد اما در ترکیب خود بازیکنان جوان، جویای‌نام و مستعدی دارد که از تجربیات این مربی با دانش برای حضور موفق در لیگ بهره می‌برند.

خلیج‌فارس قم در مرحله مقدماتی رقابت‌های‌ این فصل که در آن 18 تیم حضور دارند، یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی است و با تیم‌های هیأت بسکتبال زنجان، پالایش نفت آبادان، هیأت قزوین و هیأت اسدآباد همدان به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت مسابقه می‌دهد.

نماینده بسکتبال قم که از 6 بازی قبل خود چهار پیروزی و دو باخت در کارنامه دارد و هم اکنون در صدر جدول رده‌بندی گروه دوم مقدماتی ایستاده، پیش از بازی هفته هفتم در خانه خود میزبان هیأت قزوین بود و با نمایش فوق‌العاده در برابر این تیم سخت‌کوش به دو امتیاز ارزشمند مسابقه دست یافت.

خلیج‌فارس قم در هفتمین مسابقه این فصل خود باید به مصاف تیم رعد پدافند آبادان برود، تیمی که در نیم‌فصل نخست یکی از پیروزی‌های این فصل نماینده قم مقابل آن به دست آمد و اکنون رقیب آبادانی با انگیزه انتقام آن باخت از نماینده قم پذیرایی می‌کند، دیداری که جمعه این هفته در شهر آبادان قم به انجام خواهد رسید.

خلیج‌فارس قم در بازی خانگی هفته قبل برابر تیم هیأت قزوین نیمه نخست را با حساب 31 بر 23 به حریف باخت اما در نیمه دوم جبران کرد و با تلاش بازیکنان و تدابیر کادر فنی خود توانست این بازی را با حساب 70 بر 64 به نفع خود رقم زده و چهارمین برد فصل را کسب کند.

انتهای پیام / 78002*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول