اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مدیر مکانیزاسیون جهاد کشاورزی گلستان خبر داد

پیشروی مکانیزاسیون کشاورزی گلستان در کشور/ رشد 14 درصدی تخصیص اعتبار در بخش مکانیزاسیون

مدیر مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی گلستان از پیشروی مکانیزاسیون در بخش کشاورزی استان خبر داد.

پیشروی مکانیزاسیون کشاورزی گلستان در کشور/ رشد 14 درصدی تخصیص اعتبار در بخش مکانیزاسیون

عیدمحمد فاروقی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار کرد: در راستای توسعه و تقویت مکانیزاسیون در سالی که به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مزین به  نام اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید است تاکنون 825 دستگاه تراکتور از طریق شرکت تراکتورسازی ایران به کشاورزان گلستانی فروخته شده است.

وی افزود: با این احتساب گلستان در جذب خرید تراکتور رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است در سال گذشته نیز جزو استان‎های پیشرو در جذب تراکتور بودیم.

مدیر مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی گلستان خاطرنشان کرد: در سال جاری 629 میلیارد ریال برای تقویت مکانیزاسیون کشاورزی به استان تخصیص یافت که به نسبت به سال گذشته در بحث تخصیص شاهد 14 درصد رشد بودیم به لحاظ جذب اعتبار با مبلغ 870 میلیارد ریال رتبه دوم کشور را نیز کسب کردیم.

فاروقی ادامه داد: از خط ویژه اعتباری بیش از 450 میلیارد ریال به پرونده‎های پرداختی و مصوب  استان اختصاص یافت که 430 میلیارد ریال برای پرونده‎های پرداختی و 20 میلیارد ریال برای پرونده‎های مصوب و آماده به پرداخت در نظر گرفته شده است، در این مسیر برای خرید انواع تراکتور، کمباین، انواع ادوات دنباله‌بند در زیربخش‎های زراعت، باغبانی، دام و طیور تسهیلات پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری یک هزار و 900 پرونده به بانک کشاورزی برای پرداخت تسهیلات معرفی شده است، افزود: 80 میلیارد تومان برای پرونده‎های معرفی شده به بانک، 45 میلیارد تومان برای پرونده‎های مصوب و پرداختی و 13 و نیم میلیارد تومان مربوط به پرونده‎های در حال دسترسی می‎باشد علاوه بر این خط ویژه اعتباری، با همکاری مدیریت پست بانک استان 254 پرونده با 11 و نیم میلیارد تومان اعتبار برای خرید عمدتا دستگاه تراکتور و انواع ادوات دنباله‌بند معرفی و جذب اعتبار شده است.

انتهای خبر/30/83017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول