اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

آزادیخواه:

مسؤولان در حل مشکلات معیشتی مردم کوتاهی کرده‌اند/ مشکلات تنها در سایه وحدت حل خواهد شد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان در رسیدگی به حل مشکلات معیشتی و احقاق حق واقعی مردم کوتاهی کرده‌اند، اما این امر جز در سایه وفاق، وحدت و در کنار هم بودن محقق نمی‌شود.

مسؤولان در حل مشکلات معیشتی مردم کوتاهی کرده‌اند/ مشکلات تنها در سایه وحدت حل خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی پیرو اتفاقات اخیر در برخی از نقاط کشور و برگزاری اعتراضاتی نسبت به مسائل معیشتی که با سوء استفاده عده‌ای از این فضا همراه شده است، بیانیه‌ای صادر کرد:

متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام تدبیرگر عالم

اتفاقات روزهای گذشته، قلب ملایر فرهنگی را شکست. ملت ایران همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی با رهبری‌های امام راحل(ره) و رهبری فرزانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) با استقلال و اقتدار راسخ، پیروزمندانه مقابل مخالفان و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایستاده و این مسیر روشن را تا رسیدن به نقطه نهایی ادامه می‌دهد.

اتفاقاتی که روزهای گذشته در شهرستان ملایر رخ داد، قلب این شهر فرهنگی و مهد فرهنگ را در غرب کشور به درد آورد، اتفاقاتی تلخ که مربوط به مردم شریف این شهرستان نبود و قطعا دست نفاق و مزدوران استکبار در قائله دو روز گذشته مشهود و شیطنت‌های ایادی استکبار در این قصه دخیل است.

امروز اگر چه مشکلات معیشتی، اقتصادی، نبودِ شغل و گرانی‌ها گربانگیر مردم شریف از جمله شهرستان ملایر شده که البته مسؤولان در رسیدگی به حل مشکلات معیشتی و احقاق حق واقعی مردم کوتاهی کرده‌اند، اما این امر جز در سایه وفاق؛ وحدت و در کنار هم بودن محقق نمی‌شود.

اینجانب صمیمانه از مردم فهیم، صبور و ولایتمدار شهرستان ملایر که مهد فرهنگ و دارای عقبه فرهنگی است، یک هزار و 100 شهید گلگون کفن و 2 شهید مدافع حرم را در دفاع از امنیت و آرامش میهن اسلامی تقدیم انقلاب کرده و در دفاع از آرمان‌های انقلاب محل راهپیمایی‌های ضد شاهنشاهی با رهبری مرحوم آیت‌الله میرشاهولد بوده، تقدیر و تشکر کرده و بیان می‌دارم که برای حل مشکلات معیشتی مردم شریف و به نتیجه رسیدن خواسته‌های آنان کوتاهی نخواهم کرد.

احد آزادیخواه - 11 دی‌ماه 1396

انتهای پیام/89058/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول