اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پاس و شهرداری در دوئلی حساس به مصاف هم‌ می‌روند

دربی همدان با طعم حساسیت / همای سعادت یا تداوم ناکامی، مسئله این است!

بار دیگر دربی همدان فرا رسید تا دو تیم شهرداری و پاس برای رسیدن به پله‌های بالاتر در میانه لیگ به مصاف هم بروند، مسابقه‌ای که جدا از بحث شهرآوردی بودن، حساسیت همسایه بودن در جدول نیز اهمیت آن را دوچندان کرده است.

دربی همدان با طعم حساسیت / همای سعادت یا تداوم ناکامی، مسئله این است!

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دربی همدان در هفته شانزدهم نزدیک و حساس‌تر از همیشه دنبال می‌شود چراکه دو تیم پاس و شهرداری به ترتیب با 16 و 15 امتیاز در رده‌های هفتم و هشتم جدول قرار دارند.

این دو تیم رقیب مستقیم هم به حساب می‌آیند و این دیدار جدا از مسئله شهرآوردی، به خاطر همین همسایه بودن در جدول رده‌بندی از حساسیت بیشتری برخوردار است زیرا بازی که حکم 6 امتیاز دارد و شاید برنده این دربی سوار بر پرنده خوشبختی شود و تیم بازنده نیز تداوم ناکامی و فانوس به دست شود.

باخت‌های پیاپی پاس همدان در چند هفته گذشته اندکی هواداران این تیم را نگران کرده و حتی خطر سقوط را بیخ گوش خود حس می‌کنند اما سرمربی این تیم معتقد است می‌تواند در ادامه لیگ تیمش را از این بحران خارج کند و حتی در جمع صعود کنندگان قرار گیرد.

پاسی‌ها پس از خانه‌تکانی اساسی که در نیم فصل انجام دادند، امید دارند تا بتوانند با عملکرد بهتری راهی مرحله بعدی لیگ شوند که قطعاً عدم هماهنگی این تیم جدید دون انجام اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه محقق نخواهد شد و ثمره آن در هفته گذشته باخت برابر پالایش آبادان بود.

سوهان روح ورزش همدان (تیم فوتبال پاس) که روزگاری لقب موتور توسعه ورزش استان را داشت آبستن حواشی زیادی از جمله قهر بازیکنان و تمرین نکردن آنها شده است.

تنگناهای مالی آنقدر به این تیم ریشه‌دار خدشه وارد کرده که در آستانه بازی حساس در هفته شانزدهم بازیکنانش را مجبور به جمع آوری طومار برای دریافت پول خود کرده است.

اما در طرف دیگر میدان نیز شهرداری حال و روز بهتری از دیگر نماینده همدان در لیگ 2 ندارد و در یک قدمی فانوس به دستان قرار دارد.

تیمی که در میانه راه برای فرار از بحران ترجیح داد سرمربی خودش را تغییر کرده ببیند و تا شاید درخشش فوق‌العاده فصل گذشته نیز تکرار شود اما تساوی‌ها و باخت‌های پی در پی ترمزی برای آنها شده است.

مشکلات مالی نیز در این باشگاه کمی مشهود است اما انتخاب شدن رئیس هیأت فوتبال استان که خود از اعضای هیأت مدیره تیم بوده به عنوان شهردار همدان بارقه‌های امید را در دل آنها ایجاد کرده است تا این مشکلات مالی نیز سریعتر برطرف شود.

اما با توجه به نیاز مبرم دو تیم به کسب سه امتیاز بازی، همدانی‌ها می‌توانند دربی زیبایی را روز سه‌شنبه شاهد باشند چرا که تساوی دردی را از هیچ یک از این تیم‌ها دوا نمی‌کند.

این بازی به مانند دیگر بازی‌ها تنها سه امتیاز ندارد، بله از نان شب هم واجب‌تر است زیرا برنده این بازی علاوه بر کسب امتیاز کامل این بازی، انگیزه مضاعفی را برای ادامه لیگ خواهد داشت و می‌تواند موتوری برای رسیدن به پله‌های بالای جدول باشد و به نوعی سوار بر پرنده خوشبختی قرار گیرد.

اما تیم بازنده نیز وضعیت وخیم‌تری در کمرکش جدول پیدا می‌کند و چه بسا در هفته‌‌های آینده نیز شرایطش بحرانی‌تر شود.

قطعاً دربی همدان عیار دو تیم را برای ادامه لیگ نشان خواهد داد.

این بازی روز سه‌شنبه از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول