اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

آقایان پشت‌میزنشین شورای شهر به فکر رفع معضلات شهری باشند/ MRI تا پایان سال جاری به مجتمع درمانی پیامبر اعظم(ص) اضافه می‌شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه مشکلات حوزه درمان استان را به خوبی لمس می‌کنم و بهتر است آقایان شورای شهر به فکر رفع معضلات شهری بندرعباس باشند، گفت: شورای شهر به وظیفه خود عمل کند و بنده هم تمام تلاشم را برای برطرف‌شدن معضلات بهداشت و درمان استان می‌کنم.

آقایان پشت‌میزنشین شورای شهر به فکر رفع معضلات شهری باشند/ MRI تا پایان سال جاری به مجتمع درمانی پیامبر اعظم(ص) اضافه می‌شود

دکتر حسین داوودی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بندرعباس اظهار کرد: به خوبی وضعیت حوزه بهداشت و درمان را در هرمزگان می‌بینم و تمام تلاشم را برای رفع معضلات این حوزه می‌کنم.

وی با بیان اینکه فاضلاب خام به سمت دریا روانه می‌شود، وضعیت خورها در بندرعباس اسفناک است، دکه‌های عرضه موادغذایی بی ضابطه در شهر وجود دارد و وضعیت بهداشت ساحل بندرعباس مطلوب نیست، افزود : آقایان شورای شهر بهتر است از ظرفیت فکری خود برای حل مشکلات حیطه کاری خود استفاده کنند و مشکلاتی که از مدت‌ها گریبانگیر بندرعباس بوده است را رفع کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: آقایون شورای شهر پشت میز خود نشستید لطفا به وظیفه خود عمل کنید و لازم نیست از ظرفیت فکری‌تان برای حل مشکلات دانشگاه علوم پزشکی استفاده کنید و به فکر حل مشکل MRI بندرعباس باشید.

داووی در پاسخ به انتقاد یکی از اعضای شورای شهر بندرعباس در رابطه با اینکه مجتمع درمانی پیامبراعظم (ص) بیمار است و دستگاه  MRI ندارد، اظهار داشت: به دلیل ضعف در پرداخت بخش خصوصی که آن هم جزء مطالبات این بخش از بیمه می‌باشد مجتمع درمانی پیامبراعظم(ص) فاقد MRI می‌باشد و بنظر می‌رسد که بخش خصوصی باید یک MRI پشتیبان داشته باشد.

وی افزود: مجتمع درمانی پیامبراعظم (ص) 2 دستگاه MRI دارد که یکی به علت فرسودگی خراب است و دیگری به بخش خصوصی واگذار شده که به علت تعدد بیماران این دستگاه هم جوابگو نیست و نیاز به سرویس دارد و شرکت پشتیبان MRI مطالبه رقم نقد 300 میلیونی برای تعمیر و پشتیبانی دارد و بخش خصوصی هم به دلیل اینکه مبالغی که از بیمه طلب دارد و بیمه جوابگوی پرداخت به‌موقع این مطالبات نیست نمی‌تواند تعمیر MRI را انجام دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: در تلاش هستیم یک دستگاه MRI دیگر تا پایان سال جاری به مجتمع درمانی پیامبر اعظم(ص) اضافه شود.

 داوودی با اشاره به اینکه تمامی اقدامات دانشگاه علوم پزشکی برای خدمت به مردم است، افزود: احداث بیمارستان 600 تختخوابی در آینده‌ای نزدیک کار بسیار بزرگی در استان است به شرطی که منابع انسانی آن هم تامین شود.

وی با بیان اینکه تامین نیروی انسانی بحث مهمی است، اظهار داشت: در بشاگرد 5 پزشک متخصص داریم ولی نتوانستیم بهیار را تامین کنیم.

عالی ترین مقام وزارت بهداشت در هرمزگان گفت: اگر بیمارستانهای جدید میناب، بستک و 600 تختخوابی بندرعباس راه بیافتد، تعداد تخت بیمارستان‌های استان افزایش پیدا می‌کند که این اتفاق بسیار بزرگ در حوزه بهداشت و درمان برای هرمزگان است.

داوودی همچنین با اشاره به روند ساخت و بازسازی بیمارستان شریعتی بیان داشت: تعهد دانشگاه برای اتمام پروژه بیمارستان شریعتی 12 ماهه می‌باشد و بازسازی و ساخت بیمارستان شریعتی 47 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با اتمام بازسازی بیمارستان شریعتی بندرعباس، 130 تخت بیمارستانی دیگر به استان اضافه می‌شود.

انتهای پیام/88032/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول