اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مسؤولان قزوین برای پروژه انتقال آب سد طالقان خواب نداشته باشند

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: گرچه نمایندگان مجلس در استان قزوین پیگیر پروژه انتقال آب سد طالقان هستند اما مدیران استانی هم در این زمینه نباید خواب داشته باشند و باید به طور جدی پیگیر این موضوع باشند.

مسؤولان قزوین برای پروژه انتقال آب سد طالقان خواب نداشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سیده حمیده زرآبادی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهر آبیک در سالن اجتماعات شهرداری آبیک اظهار داشت: مدیران استانی  و معاونان استاندار قزوین به عنوان نمایندگان استاندار باید در جلسات بررسی مشکلات شهرستان‌ها حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه مشکلات مردم با حرف زدن حل نمی‌شود، افزود: مسؤولان باید در جلسات  حضور داشته باشند و شخصا پیگیر مشکلات باشند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس  شورای اسلامی ادامه داد: از مسؤولان شرکت آب و فاضلاب شهری و منطقه‌ای استان قزوین درخواست می‌شود در خصوص وضعیت آب و فاضلاب شهر آبیک برنامه زمانبندی شده تدوین و ارائه کنند تا مردم بدانند چه زمانی چه اتفاقی برای این شهر رقم می‌خورد.

زرآبادی اضافه کرد: پیشرفت تصفیه‌خانه پروژه انتقال آب سد طالقان به استان قزوین از خط انتقال آن بیشتر است که باید گفت اگر پیشرفت لازم در خطوط انتقال  این پروژه صورت نگیرد پروژه تصفیه‌خانه را هم از دست می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: گرچه نمایندگان مجلس در استان قزوین پیگیر پروژه انتقال آب سد طالقان هستند اما مدیران استانی هم در این زمینه نباید خواب داشته باشند، چراکه با مشکلات آب مسئله بسیار مهمی است که در استان با آن مواجه هستیم.

این نماینده مجلس بیان کرد: برای ادامه فعالیت دانشگاه پیام نور باید از شهرک دانشگاهی این موضوع به طور جدی پیگیری شود که با راه حل موقت یعنی اجرای ساختمان دیگر برای این دانشگاه موافق هستم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس  شورای اسلامی افزود: زمانی که در کمیسیون تلفیق بودجه کلیات بودجه تصویب شد بحث‌های درآمدی مورد بررسی قرار گرفت و یک سری از پیشنهادات نمایندگان در زمینه این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زرآبادی ادامه داد: در کمیسیون تلفیق بودجه مصوب شد هر گونه افزایش برق، آب و گاز خانگی، کشاورزی، صنعتی و خدماتی با مصوبه هیأت وزیران امکان‌پذیر است.

وی اضافه کرد: همچنین در این کمیسیون طبق موضوع ماده 84 مالیات‌های مستقیم و اصلاحات بعدی مالیات‌های مالیاتی در سال 97، مصوب شده که حقوق‌بگیران تا سقف 23 میلیون ریال از پرداخت مالیات معاف می‌شوند.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول