اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گل‌محمدی:

شانس با ما یار نبود/ مستحق پیروزی بودیم

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: امروز شانس با تیم ما یار نبود و در برابر تیم استقلال تهران مستحق پیروزی بودیم.

شانس با ما یار نبود/ مستحق پیروزی بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یحیی گل‌محمدی عصر امروز در کنفرانس خبری بعد از تساوی تیمش برابر تیم استقلال تهران اظهار کرد: امروز شانس پیروزی برابر تیم استقلال تهران را داشتیم و می‌توانستیم به 3 امتیاز این دیدار دست یافته و با پیروزی زمین مسابقه را ترک نمایم.

وی در مورد عدم حضورش در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: من از این بابت پوزش می‌خواهم و نمی‌خواستم به خاطر اتفاقاتی که افتاده بود ‌تمرکز تیم بهم بخورد و ترجیح دادم در کنفرانس حضور نداشته باشم.

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: بازی سنگینی برابر تیم استقلال تهران داشتیم و این تیم نسبت به دور رفت متحول شده و هر 2 تیم پا به پای هم در میدان مبارزه کرده و باید عنوان کنم موقعیت‌های گل تیم ما بیشتر بوده و می‌توانستیم بازی را به سود خود خاتمه بخشیم.

وی افزود: امروز تماشاگران تیم تراکتورسازی در تشویق تیم خود سنگ تمام گذاشته و خاطرات گذشته این تیم را تداعی کردند و من از این بابت از آنها تشکر کرده و دست تک تک هواداران تیم را می‌بوسم.

گل‌محمدی گفت: قبول ندارم که نسبت به نیم فصل اول ضعیف‌تر نتیجه گرفتیم، در شرایط فعلی دست ما برای جذب بازیکن بسته بود و تنها توانستیم 6 سرباز را به تیم جذب کنیم و بازیکنانی که در نیم فصل خواهان بودیم یا با تیمشان قرارداد داشته و یا مبلغ زیادی را می‌خواستند و به دنبال بازیکن مازاد سایر تیم‌ها نیستم، اما نظر تاکتیکی پیشرفت داشته و بهتر از نیم فصل اول شدیم.

وی در مورد مشکلات دروازه‌بان‌ برزیلی تیمش و اینکه چرا دروازه‌بان سپاهان در نیم فصل دوم پیوسته قادر به بازی است، گفت: دروازه‌بان تیم سپاهان بازیکن آزاد بوده و مشکلی برای حضورش در این تیم وجود نداشت، اما دروازه‌بان تیم ما به صورت قرضی جذب شده و با باشگاهش نیز به اختلاف برخورده است و کوتاهی از سوی ما صورت نگرفته است.

وی به بدشانسی‌های تیمش اشاره کرده و عنوان کرد: در جام حذفی و در دقیقه 117 به پنالتی دست یافتیم و من که خودم نمی‌توانستم پنالتی بزنم و بدشانس بودیم که این مسابقات حذف شدیم.

گل محمدی تاکید کرد: بعد از نیم فصل یک بازی در جام حذفی و 3 بازی در لیگ برتر بازی کردیم که 2 بازی برابر استقلال و پرسپولیس بوده و هنوز فرصت برای هماهنگی بازیکنان جدید پیدا نکرده و بازیکنان تازه جذب کرده با شرایط تبریز خود را تطابق نداده‌اند و برای رسیدن به هماهنگی لازم به زمان نیاز داریم.

وی از طرفداران تیمش خواست واقع‌بین بوده و افزود: در شرایط فعلی تیم نمی‌توانستیم هم در جام حذفی قهرمان شویم، هم در لیگ برتر سهمیه کسب کنیم و هم در باشگاه‌های آسیا به 8 تیم صعود کنیم و باید اجازه دهیم کارهای آرام آرام پیش رفته و به هماهنگی لازم رسیده و رضایت تماشاگران تیم را کسب نمایم.

بازیکن سال‌های دور تیم تراکتورسازی گفت: من تمام زندگی ام در این روزها را وقف تراکتورسازی کرده و صبح و عصر برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم و هیچ کم کاری صورت نگرفته است و من اصالتا آذربایجانی هستم و تلاش می‌کنم این تیم به موفقیت برسد و اگر دقت کرده باشید نسبت به روزهای اولی که در تراکتورسازی حضور داشتم 7، 8 کیلو وزن کم کردم که از فشار زیاد بوده است.

وی تصریح کرد: نمی‌توانم از الان در مورد جایگاه تیم در پایان فصل صحبت کنم، اما نهایت تلاشم کسب نتایج خوب در باشگاه های آسیا و کسب سهمیه برای فصل آینده این مسابقات است و اگر فرصتی داده شود و بتوانیم بازیکنان مدنظرم جذب شود، تیم را برای قهرمانی بسته و باید عنوان کنم که من اهل قول دادم نیستم و اگر در تیم آرامش باشد و همه چیز سرجایش باشد،‌قول قهرمانی را می‌دهم.

وی افزود: خیلی چیزها در در دل دارم که بیان نکردم و اگر حرفی هم زدم درد دل بود و فردا جلسه‌ای با آقای آجرلو دارم و ماندنم در این تیم به باشگاه بستگی دارد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول