اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

رئیس کمیته شن و ماسه انجمن معدن مازندران:

شن و ماسه تولیدی مازندران مازاد نیاز استان است

رئیس کمیته شن و ماسه انجمن معدن خانه صنعت و معدن مازندران گفت: شن و ماسه تولیدی مازندران مازاد نیاز استان است و در صورت افزایش تولید با مشکل مواجه می‌شویم.

شن و ماسه تولیدی مازندران مازاد نیاز استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عبدالرضا سرمستی بعد از ظهر در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان  اظهار کرد: در حال حاضر 60 واحد معدنی فعال کوهی در استان فعالیت می‌کنند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر مازاد تولید شن و ماسه در استان داریم، افزود: 40 واحد فعال در این زمینه پروانه فعالیت داشته ولی نسبت به نصب دستگاه اقدام نکرده و اگر این واحدها وارد چرخه شوند به شدت برای فروش دچار مشکل می‌شویم.

رئیس کمیته شن و ماسه انجمن معدن خانه صنعت و معدن مازندران اضافه کرد: با مطرح کردن افزایش مساحت معادن کوهی زمینه تخریب محیط زیست فراهم می‌شود و در حال حاضر باید زمینه‌ای ایجاد شود تا وضعیت فعلی ساماندهی شود.

این مسؤول با اعلام اینکه در آمل مجتمع‌های اضافه شود، افزود: در این منطقه با ازدیاد تولید مواجه هستیم.

سرمستی خاطرنشان کرد: با وضعیت موجود در استان نیاز به ایجاد مجتمع نداریم در حال حاضر ساماندهی یکی از دغدغه‌های جدی است که باید به آن توجه شود.

 محمد محمدپورعمران رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران نیز گفت: از زمان حضورم در استان 230 مجوز قرار بود صادر شود که با پیگیری و رصد وضعیت میزان مجوزهای را به 29 فقره کاهش یافت.

انتهای پیام/86004/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول