اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

قوانین سختگیرانه علاقمندان به بیت کوین را از چین فراری داد

تعداد زیادی از شرکت های فعال در حوزه بیت کوین قصد دارند به علت وضع قوانین سختگیرانه در چین، آن را ترک کنند و فعالیت‌های خود را در کشور دیگری ادامه دهند.

قوانین سختگیرانه علاقمندان به بیت کوین را از چین فراری داد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وی تری، تعدادی از مشهورترین شرکت های فعال در زمینه پول دیجیتال در چین فعالیت می کنند، اما بسیاری از آنها قصد دارند دیگر در چین کار نکنند.

شرکت بیت مین که یکی از بزرگترین شرکت های چینی فعال در حوزه ارز دیجیتال است تایید کرده که قصد دارد مرکز خود را به سنگاپور منتقل کند، زیرا تغییر قوانین در چین برای آن آزاردهنده است.

این شرکت همچنین قصد دارد فعالیت های تازه ای را در کانادا و آمریکا آغاز کند تا بتواند از محل فروش بیت کوین درآمد بیشتری داشته باشد. BTC Top که سومین شرکت بزرگ چینی در زمینه تجارت ارزهای دیجیتال است نیز تصمیم مشابهی گرفته و می خواهد به کانادا نقل مکان کند.

در نهایت ViaBTC هم می خواهد به ایسلند نقل مکان کند و از هزینه های پایین کار و فعالیت در این کشور نهایت بهره را ببرد.

چین از سال ها قبل یکی از کشورهای پیشرو در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال بوده، اما برنامه دولت چین برای مقابله با ارزهای دیجیتال به خاطر نگرانی از پولشویی از این طریق شرایط را در این کشور آسیایی تغییر داده است.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول