اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

خادمی در گفت‌وگو با فارس:

جامانده‌های سال گذشته ازدواج دانشجویی برای اعزام به مشهدمقدس ثبت نام کنند/ رونمایی از سامانه مفاد به عنوان مرکز فرهنگی آموزشی دانشگاهیان

دبیر بیست و یکمین دوره طرح ازدواج دانشجویی گفت: جامانده‌های دوره گذشته طرح ازدواج دانشجویی می‌توانند امسال برای اعزام به مشهد مقدس ثبت‌نام کنند.

جامانده‌های سال گذشته ازدواج دانشجویی برای اعزام به مشهدمقدس ثبت نام کنند/ رونمایی از سامانه مفاد به عنوان مرکز فرهنگی آموزشی دانشگاهیان

حجت‌الاسلام خادمی دبیر بیست و یکمین دوره طرح ازدواج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: زوج‌های دانشجو که سال گذشته در بیستمین دوره طرح ازدواج دانشجویی بنابر دلایل مختلف موفق نشدند به مشهد مقدس اعزام شوند، امسال می‌توانند برای شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی و سفر به مشهد مقدس ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته حدود 10 هزار نفر از دانشجویان بنابر دلایل مختلف موفق نشدند که در طرح ازدواج دانشجویی شرکت کنند که این تعداد امسال می‌توانند در دوره بیست و یکم برای اعزام به مشهد مقدس ثبت‌نام کنند.

دبیر بیست و یکمین دوره طرح ازدواج دانشجویی ادامه داد: زوج‌های دانشجویی که در طرح مراسم ازدواج دانشجوی شرکت می‌کنند امسال یک روز را میهمان نهادنمایندگی مقام معظم رهبری و در جوار حرم امام رضا(ع) خواهند بود.

وی ادامه داد: بنا داریم طرح ازدواج دانشجویی سال 96 را با اعزام 16 دوره به اتمام برسانیم اما اگر استقبال مناسب باشد، ممکن است این تعداد افزایش یابد.

خادمی در ادامه با اشاره به رونمایی از سامانه مفاد به عنوان مرکز فرهنگی آموزشی دانشگاهیان، گفت: این مرکز مسئولیت برنامه‌های ازدواج دانشجویی، اردوهای دانشجویی، ‌طرح ضیافت اندیشه و دیگر فعالیت‌هایی که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مشهد دارد را برعهده دارد.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تلاش‌هایی که توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها انجام می‌دهد و با برنامه‌هایی که برگزار شده، مشهد مقدس به زودی به‌عنوان پایتخت ازدواج دانشجویی هم شناخته شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول