اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

شهردار نیشابور مطرح کرد

ترافیک همیشه چند گام جلوتر است

شهردار نیشابور با اشاره یک‌طرفه شدن خیابان 15 خرداد در این شهرستان، گفت: ترافیک همیشه چند گام از ما جلوتر است.

 ترافیک همیشه چند گام جلوتر است

علی نجفی در گفت‌وگو با فارس در نیشابور با اشاره به تصویب شورای شهر قبلی نیشابور مبنی بر یک‌طرفه شدن خیابان 15 خرداد معروف به دارایی و انجام نشدن این کار تاکنون، اظهار کرد: این موضوع در شورای قبل و شورای ترافیک شهر نیز مصوب شده، ولی زیرساخت‌های این مصوبه هنوز آماده نشده است.

وی بیان کرد: در بخش خیابان امین اسلامی باید تسطیح حریم‌هایی صورت می‌گرفت که هنوز تمام نشده و تا تمام شدن این موضوع نمی‌شود، طرح را به‌صورت کامل انجام داد.

شهردار نیشابور ادامه داد: اگر این تصویب به‌صورت ناقص انجام شود، نه‌تنها گره ترافیکی را رفع نمی‌کند، بلکه از نقطه‌ای به نقطه دیگر منتقل می‌شود.

نجفی تأکید کرد: این موضوع در آخرین شورای ترافیک شهر نیشابور نیز دوباره بررسی شد و قرار بر این شد که حد فاضل میدان امام خمینی (ره) تا بلوار بعثت در خیابان 15 خرداد دوطرفه بوده و از بلوار بعثت تا تقاطع آزادی مسیر یک‌طرفه می‌شود.

وی ادامه داد: یک سری موارد فنی دیگر نیز کماکان مانده است تا این تصمیم اخیر شورای ترافیک عملیاتی شود.

شهردار نیشابور با اشاره به ترافیک ایجادشده در چهارراه تأسیس خیابان شریعتی و خیابان امام خمینی (ره)، گفت: باید قبول کنیم که آمار ورودی به شهر و استفاده بیشتر از خودرو هیچ‌وقت زیرساخت‌های ترافیکی هم‌زمان با ازدیاد خودروها نیست.

نجفی تأکید کرد: ترافیک همیشه چند گام از ما جلوتر است و برای حل این موضوع نیز ما با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد قرار بر تعویض زمان دهی به چراغ‌های راهنمایی چهارراه بود تا بعدازاین اصلاحات مشکل حل شود.

شهردار نیشابور با اشاره به زیر بار رفتن تقاطع غیرهمسطح امام رضا (ع) درحالی‌که مراحل ساخت آن کامل نشده است، تصریح کرد: تا پایان امسال و قبل از نوروز عملیات ساخت این تقاطع به همراه فضای سبز آن به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول