اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش اعلام کرد

برنامه‌ریزی آموزش و پرورش برای دهه فجر/ تولید محتوا متناسب با تقارن دهه فجر و شهادت حضرت زهرا(س)

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: ما باید با توجه به فتنه اخیر و مصادف شدن ایام دهه فجر با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، برنامه‌ها و فعالیت‌های دهه مبارک فجر امسال را به صورت ویژه و با اقتدار بیشتر برگزار کنیم.

برنامه‌ریزی آموزش و پرورش برای دهه فجر/ تولید محتوا متناسب با تقارن دهه فجر و شهادت حضرت زهرا(س)

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر، جلسه‌ای در دفتر اداره کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

علی رمضانی مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دهه مبارک فجر امسال از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار داشت: ما باید با توجه به فتنه اخیر و مصادف شدن ایام دهه فجر با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برنامه‌ها و فعالیت‌های دهه مبارک فجر امسال را به صورت ویژه و خاص و با اقتدار بیشتر برگزار کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه دانش‌آموزی باید کارهای ویژه‌ای انجام شود، گفت: باید از تمام ظرفیت‌های تشکل‌های دانش‌آموزی استفاده شود.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر باید مراسم آغازین ویژه‌ای داشته باشیم و هر روز یک سرود ملی - حماسی توسط دانش‌آموزان در مدارس خوانده شود.

وی فعالیت‌های امسال را در دو بخش تبلیغات پوستری و اجرای سرود همگانی عنوان کرد و بیان داشت: نظر به تأکید و پیشنهاد معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش باید در این خصوص جریان سازی فرهنگی اتفاق بیفتد.

رمضانی ادامه داد: بنا به نظر معاون پرورشی و فرهنگی جلسات فرهنگی ما باید به گونه‌ای برگزار شود که علاوه بر اینکه هزینه کمتری داشته باشد، موجب ازدیاد نقش و فعالیت برای مربیان در مدارس نشود.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: باید بر اساس دغدغه‌ای که داریم و با توجه به فتنه‌ای که رخ داد، باید یک سرود جدید، متناسب با حال و هوای امسال تولید محتوا کنیم.

در پایان این جلسه مصوب شد دستورالعمل و شیوه‌نامه‌ها به صورت یکپارچه و منسجم به مدارس ارسال شود که موجب ازدیاد فعالیت برای مربیان در مدارس نشود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول