اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

مناطق آزاد یکی از علل افزایش واردات است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق آزاد یکی از علل افزایش واردات است بنابراین باید برای کنترل آنها همت کرد.

مناطق آزاد یکی از علل افزایش واردات است

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه یکی از علل افزایش واردات در استان را مناطق آزاد عنوان کرد و گفت: برای نظارت هر چه بیشتر بر آنها باید اهتمام جدی صورت گیرد، که در این میان با افزایش واردات لباس هم به طور خاص روبه‌رو هستیم که در پیش گرفتن این رویه به معنای واقعی کلمه تولید داخلی را دچار آسیب‌های جدی می‌کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این افراد برای واردات پوشاک توسط برخی سرمایه‌داران اجیر شده بودند، گفت: تعدادی از خانوادهای مرزنشین هر روز صبح از مرز خارج شده و عصر با حجمی از پوشاک خارجی وارد کشور می‌شوند، به طوری که بیش از 2 هزار نفر در کشور به این کار مشغول شده‌اند.

وی بر لزوم نظارت هر چه بیشتر بر مناطق مرزی استان تاکید کرد و ادامه داد: ضمن تلاش برای افزایش تعرفه واردات پوشاک خارجی، باید برای رونق تولید داخلی نیز همت گماشت و زیرساخت‌‌های فعالیت در این حوزه را هم به بهترین شکل فراهم کرد که یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در این زمینه می‌تواند اعمال مشوق‌های مالیاتی، تخفیف در عوارض‌های مختلف عنوان کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نام‌گذاری امسال با عنوان اقتصادی مقاومتی، تولید و اشتغال توسط رهبر معظم انقلاب  را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه‌ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به بهترین شکل اعمال کرد تا بسترها برای رونق بیش از پیش اقتصاد هم فراهم شود.

انتهای پیام/1023/1/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول