اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

رئیس سازمان غذا و دارو مطرح کرد

توزیع مناسب دارو در اولویت برنامه‌های سازمان غذا و دارو

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه اجرای برنامه عملیاتی در سازمان غذا و دارو یک اولویت است، گفت: برنامه‌های عملیاتی سال 97 حوزه غذا و دارو مورد پایش و ارزیابی قرار گرفته و خوشبختانه در برنامه جدید نقاط ضعف برطرف شده است.

توزیع مناسب دارو در اولویت برنامه‌های سازمان غذا و دارو

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، غلامرضا اصغری در جلسه ویدئو کنفرانس معاونین غذا و دارو، دانشگاه های علوم پزشکی کشور با بیان این که برنامه عملیاتی برای سال 97 تدوین و آماده شده است، گفت: با توجه به ارزیابی برنامه های عملیاتی سال های 95 و 96 و نتایج خوبی که از این ارزیابی ها به دست آمده، توانستیم برنامه عملیاتی سال 97 را بی کم و کاست تدوین کنیم، تا به بدین صورت رضایتمندی در حوزه غذا و دارو همانند گذشته به وجود آید .

وی افزود: با ارزیابی سطح ستاد و فیدبک به برنامه های عملیاتی گذشته، توانستیم با مرور مشکلات، برنامه بهتری را تدوین کنیم، تا موفق تر از سال های پیش در این حوزه عمل شود.

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان این که برنامه عملیاتی یک اولویت است و با ارزیابی معاونت های غذا و دارو دانشگاه ها می توان مشکلات را به حداقل رساند، تاکید کرد: با ادغام برخی شاخص ها و موارد که در پایش ها قرار داشت و با توجه به اولویت های وزارت بهداشت در بحث مدیریت هزینه های حوزه سلامت و خریدهای راهبردی به عنوان یک تکلیف بر دوش سازمان غذا و دارو، برنامه های‌ جدیدی برای سال 97 در نظر گرفته شده است .

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط جدید طرح تحول سلامت و منابع مالی محدود در این حوزه، سازمان غذا و دارو نیز باید به نوعی یاری رسان وزارت بهداشت در این امر خطیر باشد، اظهار داشت: سازمان غذا و دارو باید با درپیش گرفتن اقداماتی نظیر مصرف منطقی دارو، انبارداری، خرید دارو و توزیع مناسب دارو بتواند در سال 97 بهینه تر عمل کند و به نوعی در این امر کمک کننده باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول