اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

با ابلاغ رئيس فدراسيون وزنه‌برداري صورت گرفت

يوسف كرمي سرپرست هیأت وزنه‌برداري قم شد / پايان 4 سال رياست باباميري در 19 ماه

يوسف كرمي با ابلاغ رئيس فدارسيون وزنه‌برداري به عنوان سرپرست جديد هیأت وزنه‌برداري استان قم و جانشين رئيس مستعفي اين هیأت منصوب شد.

يوسف كرمي سرپرست هیأت وزنه‌برداري قم شد / پايان 4 سال رياست باباميري در 19 ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، چهارم خرداد ماه سال 1395 بود که مجمع انتخابات هیأت‌ وزنه‌برداری استان قم در حضور علی مرادی رئیس وقت فدراسیون وزنه‌برداری و حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان قم برگزار و سیدعلی بابامیری به عنوان رئیس جدید این هیأت‌ ورزشی انتخاب شد.

این مجمع در حالی برگزار شد که پیش از آن علی محمد‌پور اصل از ریاست هیأت وزنه‌برداری استان قم در خردادماه سال 1394 استعفا کرده بود و یک سال فعالیت‌های این هیات ورزشی به شکل سرپرستی با حضور محمدحسین شجاع‌فرد رئیس اسبق و پیشکسوت این رشته ورزشی انجام گرفته بود.

در انتخابات چهارم خرداد سال 95 سیدعلی بابامیری و ابوالفضل قدمی دو کاندیدای مجمع با یکدیگر رقابت کردند و مجموعاً 15 نفر واجد شرایط رای دادن بودند که در پایان سیدعلی بابامیری با کسب 11 رای از 15 رای انداخته شده به گلدان جمع‌آوری آراء تا سال 1399 مسؤولیت ریاست این هیأت‌ ورزشی را پذیرفت.

اما هنوز دوره چهار ساله ریاست بابامیری به دو سال نرسیده، وی که سابقه معاونت اداره کل ارشاد اسلامی استان قم را در کارنامه مدیریتی خود دارد و هم اکنون مدیرمسوول روزنامه شاخه سبز قم است از مسوولیت خود استعفا کرد و با معرفی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و ابلاغ رئیس فدراسیون وزنه‌برداری یوسف کرمی به عنوان جانشین وی مسوولیت سرپرستی هیأت وزنه‌برداری قم را پذیرفت.

یوسف کرمی 32 ساله با مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس فیزیولوژی ورزشی، دارای مدارک داوری، مربیگری در رشته‌های آمادگی جسمانی، بدن‌سازی، تکواندو، شنا، ایروبیک و دفاع شخصی و سابقه فعالیت در ریاست هیأت انجمن‌های ورزشی، کمیته جهت‌یابی و کمیته مسابقات تکواندو استان چهار محال و بختیاری از دی‌‌ماه سال 1396 سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان قم تا زمان برگزاری مجمع انتخابات این هیأت ورزشی شد.

نجات‌گر سه هلال‌احمر، دان پنج تکواندو، عناوین قهرمانی در رشته‌های تکواندو و جهت‌یابی، دارای طرح‌های پژوهش دانشگاه با اداره کل ورزش و جوانان در موضوعات سلامت، دیابت، چربی خون، چربی کبد، ورزش قهرمانی و مکمل‌های ورزشی از دیگر سوابق سرپرست جدید هیأت وزنه‌برداری استان قم است.

انتهای پیام / 78002*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول