اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کهگیلویه و بویراحمد

با حضور مسئولان انجام شد

رونمایی از اثر جدید احمد خاکیان با حمایت مالی شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد

با حضور مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد، اثر جدید و طنز احمد خاکیان معروف به غضنفر علیجانی، با حمایت مالی شرکت آبفای شهری، رسما رونمایی شد.

رونمایی از اثر جدید احمد خاکیان با حمایت مالی شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی لدنی‌نژاد در نخستین نشست مدیران وزارت نیرو در کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست او برگزار شد، مدیران‌کل این وزارتخانه را در هتل آزادی یاسوج دعوت کرد تا رویکرد جدید شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو را تبیین کند.

در این نشست که با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مدیران‌کل دستگاه‌های خدمات‌رسان، رئیس شورای شهر یاسوج، مدیرکل دیوان محاسبات و برخی مدیران دیگر برگزار شد، لدنی‌نژاد به طرح چالش‌های حوزه آب و برق و انتظارات از مسئولان و مردم پرداخت.

او در همین نخستین نشست که رسما به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد، با رونمایی از یک آلبوم هنری طنز پیرامون موضوع آب نشان داد که برای کارهای فرهنگی برنامه دارد.

لدنی‌نژاد از اثر هنری احمد خاکیان معروف به غضنفر که محبوبیت بسیار زیادی نزد مردم جنوب دارد، حمایت کرد تا موضوع مصرف آب را به زبانی طنز و گیرا در جامعه فرهنگ‌سازی کند.

کار بسیار خوبی که امروز رسما" آماده انتشار شد و دارای محتوای بسیار جذابی با موضوع آب و مسائل پیرامونی آن است.

اثر جدید طنز غضنفر با هنرمندی احمد خاکیان در نقش غضنفر علیجانی ، پیمان عبدالهی در نقش گشمرد و عبدوشاه، ابراهیم دهنوی در نقش جنگجو و آیدا طهمورثی در نقش عسل اجرا شده است.

بعد از آن، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از وجود هشت شهر دارای تنش آبی در چند سال اخیر نام برد و افزود که این شهرها با تلاش‌های انجام شده به چهار شهر رسیدند اما با این وضعیت خطرناک بار‌ها اگر تلاشی مضاعف نکنیم و برنامه‌ای منسجم و فشرده نداشته باشیم، شک نکنید تابستان بسیار سختی در تأمین آب آشامیدنی مردم خواهیم داشت.

او از احتمال بحران آبی در بسیاری از مناطق این استان هم سخن گفت و شهرهای دارای تنش آبی را یاسوج، مادوان، دیشموک و سوق اعلام کرد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حوزه آب و پروژه‌های آن اگر نگاهمان اشتغال‌زایی باشد، به بیراهه رفتیم بلکه باید نگاه ما به پروژه‌های اضطرار و بحران‌زا باشد.

او تغییر منابع تأمین آب از آب‌های زیرزمینی (چاه) به آب‌های سطحی، همراهی دستگاه‌های نظارتی، فرسوده بودن 30 درصد از شبکه‌های آب شهری، وجود معارضات متعدد محلی، وجود فهم مشترک همه دستگاه‌ها و ترمز نشدن برای همدیگر، فرهنگ‌سازی برای کاهش مصرف آب را به عنوان برخی از مسائل مهم این حوزه مطرح کرد و گفت که دغدغع همه در وزارت نیرو باید خدمت بیشتر و بهتر به مردم باشد.

انتهای پیام/30/82005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول