اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی:

اطاعت از ولایت فقیه، پیروی از سیره ائمه معصومین است

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: امروز 2 نوع شهادت داریم یکی شهادت در رکاب رهبری و دیگری شهادت در زمره یاران امام زمان (عج).

اطاعت از ولایت فقیه، پیروی از سیره ائمه معصومین است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار"محسن حسن خانی" در مسابقات قرآنی منطقه 5 شمالغرب کشور که با حضور استان های آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز در کمال امنیت و آرامش زندگی می کنیم که این امنیت حاصل خون شهدا و پایداری جانبازان و رزمندگان است اظهار داشت: به برکت فرهنگ قرآنی و مجاهدت جوانان و مردم عزیز امروز در همه ایران شاهد امنیت پایدار هستیم.

وی ادامه داد: نظام و حکومتی که در سایه سار آن زندگی می کنیم مبتی بر ولایت فقیه است و ولایت فقیه نشات گرفته از پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) است.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: انقلاب اسلامی و امنیت کشور راحت به دست نیامده بلکه ما بسیار هزینه کردیم که امروز توانستیم در کمال آرامش و امنیت جلسات مذهبی و قرآنی برگزار کنیم، این انقلاب امانتی است که شهدا و جانبازان و خانواده شهدا به ما سپرده اند و ما وظیفه داریم در حفظ آن از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

رئیس پلیس استان با اشاره به جمله شهید مدافع حرم "محسن حججی" که گفت 2نوع شهادت داریم، افزود: امروز 2 نوع شهادت داریم یکی شهادت در رکاب رهبری در جهاد با کفار  و راه انقلاب و دیگری شهادت در زمره یاران امام زمان (عج) که واقعا امروز هر چه عزت و شرف داریم در گرو همین موضوع است.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن به ارزش های انقلاب، افزود: این امنیت به برکت لطف خدا و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بدست آمده و باید هوشیار باشیم و بهانه به دست دشمن ندهیم تا با تهاجم و شبیخون فرهنگی بتواند فرهنگ ایران اسلامی اصیل را از دست ما بگیرند و بی بند و باری را ترویج دهد و زمینه ایجاد نا امنی را در جامعه فراهم کند.

فرمانده انتظامی استان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: نیروی انتظامی در تراز حکومت اسلامی باشد، افزود: این تراز به وسیله آشنا کردن پرسنل با فرهنگ قرآنی امکان پذیر است و الحمدلله در این زمینه توسط عقیدتی سیاسی در سطح ناجا کارهای خوبی انجام شده که نمونه اش همین برگزاری مسابقات و جلسات قرآنی می باشد و این کارها باید مستمر و سریع تر باشد و ما به واسطه مسئولیتی که داریم وظیفه داریم در ارتقاء بنیه اعتقادی کارکنان تلاش کنیم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول