اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خوزستان

امام‌جمعه دزفول:

کشاورزان دزفولی با مشکل کمبود آب مواجه هستند/اعلام وجود آب مازاد ظلم به مردم خوزستان است

امام‌جمعه دزفول گفت: خوزستان با مشکل جدی در بحث آب مواجه است درحالی‌که عده‌ای آب خوزستان را انتقال داده و یا به دنبال انتقال آب این استان هستند.

کشاورزان دزفولی با مشکل کمبود آب مواجه هستند/اعلام وجود آب مازاد ظلم به مردم خوزستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دزفول، اظهار کرد: خوزستان با مشکل جدی در بحث آب مواجه است درحالی‌که عده‌ای آب خوزستان را انتقال داده و یا به دنبال انتقال آب این استان هستند.

وی افزود: کشاورزان ما با مشکل آب مواجه هستند اما برخی با مازاد اعلام کردن آب استان در پی ظلم به مردم استان هستند تا توازن آب را برهم بزنند.

امام‌جمعه دزفول گفت: مطالبه گری از حقوق مردم در جامعه است که اشتغال، عدالت‌خواهی، رفع تبعیض در امور جامعه و نقد دلسوزانه نیز از این حقوق است ولی توهین به مقدسات ملی و مذهبی، آتش زدن و تخریب اموال عمومی و مساجد توطئه دشمنان است.

وی گفت: با رفع موانع و مشکلات معیشتی مردم توسط مسئولان به‌هیچ‌وجه شبکه‌های معاند و رسانه‌های معاند نمی‌توانند موجبات فریب عده‌ای در داخل را فراهم سازند.

قاضی دزفولی عنوان کرد: رسانه‌ها و دشمن به هر روشی سعی دارند تا مردم را از رهبری و مسئولان جدا القا کنند که همیشه شکست‌خورده‌اند و باید از بصیرت مردم در حوادث اخیر تشکر کنیم.

وی افزود: راهپیمایی مردم شهرهای مختلف خوزستان از سیمای مرکز خوزستان پخش شد اما رسانه‌ها در پوشش خبری راهپیمایی باشکوه مردم دزفول در محکومیت آشوب‌های اخیر مقداری اظهار کم‌لطفی کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول