اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مدیرکل منابع طبیعی گلستان:

سازمان منابع طبیعی با کلیت طرح تله‎کابین علی‎آبادکتول موافق است

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با اشاره به پروژه تله‎کابین علی‎آبادکتول، گفت: سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با کلیت طرح موافق است اما بیلان کار منفی است.

سازمان منابع طبیعی با کلیت طرح تله‎کابین علی‎آبادکتول موافق است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابوطالب قزلسفلو عصر امروز در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان گلستان، با بیان اینکه تله‎کابین علی‎آبادکتول یکی از پروژه‎های کبودوال است، اظهار کرد: بیلان تله‎کابین در پارک کبودوال منفی است.

 وی با بیان اینکه محدوده تله‎کابین از چند صد هکتار به 4 هزار و 300 هکتار افزایش یافت و محدوده طرح مشخص شد، تصریح کرد: سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با کلیت طرح موافق است اما بیلان کار منفی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه تله‎کابین در علی‎آبادکتول طی ۱۵ سال باید هزینه‎های طرح صفر شود در غیر این صورت پروژه و تأسیسات آن از سرمایه‎گذار گرفته می‎شود.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان گلستان نیز در این جلسه با اشاره به سد نرماب، بیان کرد: در خصوص سد نرماب پیگیری‎های لازم انجام شده است و برای پیگیری در این زمینه نامه‎ای از حوزه استانداری گلستان تهیه و برای معاون رئیس جمهور ارسال شود.

علی نظری با بیان اینکه در راستای اجرای پروژه سد نرماب و تخلیه دو روستا نگرانی‎هایی وجود دارد، ابراز کرد: امسال با وقوع سیل با خسارت مالی و جانی جدی مواجه می‎شویم چراکه در سال گذشته هنگام وقوع سیل با بیل مکانیکی اهالی روستا را نجات دادیم.

انتهای پیام/83018/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول