اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

فرماندار سنندج:

انقلاب اسلامی مهمترین اتفاق قرن بیستم است

فرماندار سنندج انقلاب اسلامی را مهمترین اتفاق در قرن بیستم عنوان کرد که باید در مدارس توسط افرار کارآمد خدمات انقلاب و آثار مهم آن برای دانش‌آموزان تشریح شود.

انقلاب اسلامی مهمترین اتفاق قرن بیستم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدابراهیم زارعی ظهر امروز در اولین جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجر شهرستان سنندج که در محل فرمانداری این شهر برگزار شد، سی‌ونهمین سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت و اظهار کرد: باید امسال مراسم‌های دهه مبارکه فجر متنوع‌تر، پرمحتواتر و با نشاط‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی از افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی مختلف در شهرستان سنندج خبر داد.

فرماندار سنندج، دعوت از NGOها را در جلسات بعدی فرمانداری ضروری دانست و افزود: دعوت از سازمان‌های مردم‌نهاد در راستای مشارکت دادن حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال‌جاری لازم و ضروری است.

زارعی خطاب به دستگاه‌های اجرایی ستاد برگزاری برنامه‌های دهه مبارکه فجر تاکید کرد: هماهنگی در ساعات برگزاری برنامه‌های این ایام مهم است و نباید همزمان دو برنامه را با هم اجرا کرد.

وی هماهنگی ادارات مختلف برای استفاده از فضای مدارس را ضروری عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی بزرگترین و مهمترین اتفاق قرن بیستم است این امر مهم را باید به نحو احسن و توسط افراد با تدبیر در مدارس برای دانش‌آموزان تشریح کرد.

فرماندار سنندج، بیان کرد: دیدار با خانواده‌های ایثارگران و شهدا را در ایام دهه فجر از جمله برنامه‌های مهم این ایام است.

زارعی اظهار کرد: دیدار مسوولین با محرومین و خانواده‌های تحت پوشش خدمات کمیته امداد در این ایام و دادن هدایا در راستای محرومیت‌زدایی این قشر مستمند جامعه ضروری است.

فرماندار سنندج در پایان گفت: امید است امسال شاهد حضور پررنگ مردم و همه دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف شهرستان سنندج  در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول