اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمان

رئیس جهاد دانشگاهی کرمان:

بیش از 40 درصد بیکاران دارای مدرک دانشگاهی هستند

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: بیش از 40 درصد بیکاران جامعه را فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‌دهند.

بیش از 40 درصد بیکاران دارای مدرک دانشگاهی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا کامیاب‌مقدس امشب در دیدار رزم‌حسینی استاندار کرمان با روسای دانشگاه‌های استان اظهار داشت: رشد بی‌ضابطه کمی در آموزش عالی را شاهد هستیم.

وی بیان داشت: سطح دارندگان مدارک تحصیلی در بین بیکاران جامعه افزایش یافته است به طوری که بیش از 40 درصد بیکاران جامعه را فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‌دهند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان ادامه داد: دانشگاه نمی‌تواند نسبت به آنچه در پیرامونش اتفاق می‌افتد، بی‌تفاوت باشد و این یک رسالت مهم است و اگر تالاب جازموریان خشک می‌شود و یا مسائل اجتماعی وجود دارد، دانشگاه نمی‌تواند در برابر این مسائل سکوت کند.

کامیاب‌مقدس تصریح کرد: شهر کرمان در اسناد بالادستی به عنوان محور و مرکز توسعه جنوب شرق مطرح است و سیما و توسعه‌یافتگی شهر کرمان در تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری حایز اهمیت است.

وی ابراز داشت: اقدامات خوبی در پژوهشکده زلزله و سوانح طبیعی جهاد دانشگاهی استان کرمان با توجه به زلزله‌های اخیر انجام شده و سازه‌های خوبی طراحی شده است که امکان این را دارد در بحران عملکرد خوبی داشته باشد و تقاضا داریم این سازه‌ها در ساخت و سازهای مناطق زلزله‌زده سهمی را به خودش اختصاص دهد.

انتهای پیام/80019/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول