اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها:

حراست از منابع طبیعی یکی از نیازهای مهم کشور است

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با اشاره به اینکه علما و روحانیون در دوران‌ مختلف نقش تاثیرگذاری در رفع مشکلات مردم و نیازهای جامعه داشته‌اند، گفت: در شرایط کنونی یکی از نیازهای مهم کشور حفظ و حراست از منابع طبیعی است.

حراست از منابع طبیعی یکی از نیازهای مهم کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مصطفی طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران،‌ با بیان اینکه منابع طبیعی در زندگی انسان‌ها نقش مهمی دارد، عنوان کرد: امروز مسؤولان نمایندگی ولی‌فقیه در ادارات منابع طبیعی و‌ آبخیزداری منطقه یک کشور در شهر مقدس قم گرد هم آمده تا در نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های توجیهی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه از رهنمودهای مراجع تقلید و علما در برنامه‌های مختلف منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم استفاده می‌شود، اضافه کرد: خداوند متعال طبیعت را برای انسان خلق کرده است به همین علت انسان‌ها نیز باید در حفظ این طبیعت کوشا باشند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با تأکید بر اینکه علما و روحانیون در دوران مختلف نقش تأثیرگذاری در رفع مشکلات مردم و نیازهای جامعه داشته‌اند، عنوان کرد: در شرایط کنونی یکی از نیازهای مهم کشور حفظ و حراست از منابع طبیعی است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت علما و روحانیون برای هدایت مردم به سمت حفاظت از منابع طبیعی استفاده شود، گفت: در منابع مختلف دینی بر اهمیت حفاظت از منابع طبیعی تأکید شده است اما این آموزه‌ها باید به مردم معرفی شود.

طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: منابع طبیعی برای همگان است اما برخی می‌خواهند برای اهداف شخصی خود به این منابع دست‌درازی و به تعبیری زمین‌خواری کنند اما ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی مانع فعالیت زمین‌خواران در نقاط مختلف کشور می‌شود به همین علت در راستای آگاهی مردم و ترویج روش‌های حفظ منابع طبیعی گام برمی‌داریم.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول