اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

طرح صلح آمریکا، عباس را از مذاکره با تیم ترامپ منصرف کرد

شبکه 2 رژیم صهیونیستی گزارش داد اسنادی که سعودی‌ها از طرح صلح ترامپ به محمود عباس نشان دادند، او را از ادامه مذاکره با تیم آمریکایی منصرف کرد.

طرح صلح آمریکا، عباس را از مذاکره با تیم ترامپ منصرف کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بعد از مشاهده نقشه راه آمریکا برای سازش با اسرائیل، تصمیم گرفت مذاکرات با تیم آمریکایی را لغو کند.

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر گزارش داد که منابع سعودی جزئیاتی از اسناد طرح «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای سازش بین فلسطین و اسرائیل را به عباس ارائه کرده‌اند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» مشاهده این اسناد بود که باعث شد عباس روز یکشنبه طی سخنرانی اعلام کند که دیگر به پای میز مذاکره با تیم ترامپ برنمی‌گردد نه تصمیم واشنگتن برای اعلام کرد قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی.

بر اساس گزارش شبکه 2 اسرائیل، در طرح ترامپ که توسط «جرد کوشنر» داماد و مشاور ارشد وی نوشته شده، تشکیل یک نهاد فلسطینی که کمتر از یک دولت بوده و همچنین بر پایه مرزهای 1967 نیست، آمده است.

همچنین در این طرح، اسرائیل مرزهای این نهاد فلسطینی با اردن را کنترل کرده، شهرک‌ها برچیده نشده و مسئله قدس هنوز تحت مذاکره بوده و همچنین صحبتی از بازگشت آوارگان فلسطینی به وطن خود نشده است.

انتهای پیام/م


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول