اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درپی ناکامی سپاهان در هفته‌های اخیر لیگ برتر

نتایج ضعیف سپاهان صدای استاندار اصفهان را هم درآورد+تصویر

استاندار اصفهان با ارسال 2 نامه به مدیرعامل فولاد مبارکه خواستار اقدام آنی در مورد مدیریت باشگاه و وضعیت تیم فوتبال سپاهان شد.

نتایج ضعیف سپاهان صدای استاندار اصفهان را هم درآورد+تصویر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان همواره در لیگ برتر فوتبال کشور به عنوان یکی از مدعیان عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها مطرح بوده و با کسب 5 قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور، رکورددار تعداد قهرمانی در این رقابت ها است.

همین کسب نتایج مطلوب در دوره‌های اخیر لیگ برتر، این انتظار را برای هواداران این تیم و فوتبال‌دوستان برآورده که سپاهان در این فصل این این روند را ادامه می‌داد؛ اما با شروع لیگ برتر و جذب بازیکنان جدید و تحول در بازیکنان این تیم، سپاهان روند مناسبی در لیگ برتر پیش نگرفت و در پایان نیم فصل نتوانست در جایگاه واقعی خود جای گیرد و در نیمه دوم جدول قرار گرفت.

انتظارها این بود که این تیم در نیم فصل دوم ترمیم و تقویت شود؛ اما باخت در دربی اصفهان، اعتراض هواداران این تیم را دوچندان کرد و همگان متوجه شدند که سپاهان، با وجود تغییرات در ترکیب بازهم در بحران بماند و بازی امروز و شکست برابر سپیدرود رشت نیز گواهی دیگری بر این مدعاست.

این اعتراض‌ها به حدی رسید که استاندار اصفهان امروز با ارسال دو نامه‌ به مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خواستار بررسی وضعیت این تیم و راهکارهای برون‌رفت سپاهان از وضعیت موجود شد.

مهرعلیزاده در نامه نخست خود خطاب به بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه آورده است: با توجه به جایگاه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در فوتبال کشور و استان اصفهان و با عنایت به شکایت‌های واصله از هواداران آن در خصوص وضعیت فعلی این باشگاه و مشکلات آن، ضروری است در اسرع وقت نسبت به بررسی و رفع مشکلات مربوطه، اقدامات لازم را به عمل آورده و زمینه پیشرفت هرچه بیشتر این باشگاه و بازیابی موقعیت آن را فراهم آورید.

استاندار اصفهان در نامه دوم خود خطاب به سبحانی آورده است: به دنبال ظهور ضعیف تیم سپاهان در مسابقات امروز مقتضی است بلادرنگ نسبت به بازنگری در مدیریت این باشگاه اقدام و نتیجه را به اینجانب اعلام نمایید؛ اقدام فوق حداقل انتظار جوانان و هواداران عزیز و مردم شریف و ورزش‌دوست استان اصفهان و اینجانب به عنوان خادم مردم بزرگوار این استان می‌باشد، انتظار دارم با اقدام آنی در مورد مدیریت باشگاه و اعمال حمایت‌های همه‌جانبه در سایر موارد شرایطی را فراهم آورید که در ادامه فصل و بازی‌های باقیمانده لیگ 

تصویر این 2 نامه را در زیر ملاحظه می کنید:

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول